انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دزدي به روش نوين + طرح
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://uploadtak.com/images/r5776_P142.jpg


امروز با مدرن‌تر شدن زندگي سرقت‌ها هم رنگ و بوي مدرن به خود گرفته. يك ماهي بيشتر نمي‌گذرد از اين اتفاق كه خانمي براي منزل خود 400 هزار تومان خريد مي‌كند و در دستگاه خودپرداز مغازه كارت عابربانك خود را مي‌كشد.

چند ساعت پس از خريد متوجه مي‌شود كه در فيش خودپردازش به جاي 400 هزار تومان رقم چهار ميليون تومان درج شده است.

بلافاصله به مغازه مي‌رود و با نشان دادن فيش موفق مي‌شود پول خود را پس بگيرد و صاحب مغازه نيز مي‌گويد اشتباه كرده است. چند روز پيش اين خانم كه فكر مي‌كرد هيچ عمدي در كار نبوده است دوباره براي خريد به همان مغازه مي‌رود و از آنجايي كه فرد مغازه‌دار چهره اين خانم را به ياد نداشته مجدا همين ترفند را به كار مي‌برد و مبلغي را كه بايد در كارت بكشد با يك صفر اضافه مي‌كشد و اين‌بار خانم متوجه ماجرا مي‌شود.

پس از اين ماجرا تمام مغازه‌دارها تاييد كردند كه به تازگي اين كار بين مغازه‌دارها باب شده كه بيشتر از قيمت واقعي اجناس كارت مي‌كشند، اگر مشتري متوجه نشود كه فبها در صورتي كه متوجه شود نيز مغازه‌دار عذرخواهي مي‌كند و تظاهر به متوجه نشدن مي‌كند. امروز بايد در خريد‌هاي‌مان بيش از اين مراقب باشيم و هنگامي كه كارت مي‌كشيم نه‌تنها به قيمت درج شده روي فيش دقت كنيم بلكه صفرهاي قرار گرفته در جلوي اعداد را يك به يك بشمريم تا قرباني ديگري براي اين دام نباشيم.