انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رابطه نامشروع ریحانا هنرپیشه معروف در اتوبوس +عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ریحانا به تازگی از دوربین فراری شده و بیشتر کار های خود را در خفا و به دور از دوربین های خبری انجام می دهد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://media.jamnews.ir/Larg1/1391/10/11/IMG14162634.jpg
شبکه جم در گزارشی که از بازیگران و خوانندگان خارجی پخش می نمود این بار “ریحانا،”خواننده و مدل باربادوسی پاپ را سوژه خبری خود قرار داد.

شبکه جم درباره این خواننده که وی را پرفروش ترین هنرمند دیجیتال آمریکا و شاهزاده پاپ آمریکا معرفی می کنند ،گفت: ریحانا به تازگی از دوربین فراری شده و بیشتر کار های خود را در خفا و به دور از دوربین های خبری انجام می دهد.

ریحانا برای تبریک جشن شکر گذاری به دیدن دوست پسر پرحاشیه خود کریس براون رفته است و چهار روز پس از اجرای یکی از کنسرت هایش برای گذراندن شب شکر گذاری دو ساعت با کریس براون در اتوبوسی دیدار کرده است.

با توجه به حاشیه هایی که این دو نفر با یکدیگر داشته اند این دو قصد ندارند که مقابل رسانه ها با یکدیگر دیده شوند. از حمله گارد محافظ کریس براون مشخص بود که وی با ریحانا در اتوبوس روابط نامشروع برقرار کرده است.

شایان ذکر است که این دو نفر چندی پیش با یکدیگر در یکی از اتوبان های لس آنجلس درگیر شده و کریس براون، ریحانا را به شدت مضروب کرده و ریحانا نیز وی را به دادگاه کشانده و به زندان و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

عکسش خراب بود نذاشتمcryingcryingcryingcryingگفتم اگه الان عکسرو بذارم یک عالمه فحش بارم میکنینDodgyDodgyDodgyDodgyالبته بعضی ها WinkWinkWink
ولی من ریحانا را دوست دارمHeartAngry
حالم ازش بهم میخوره با اون ریخت و قیافش.
ggre
چه قدر زشته
اه چقد زشت شده تو این عکسDodgyDodgy
من ریحانا رو دوست دارم البته حدودا
عکساشم که کتک کاری کردن رو دیدم:moi:
خیلی ممنون:bighug:
نکبت قیافشو
می دونی نبید تو این دنیا حالت از کسی به هم بخوره چون مهم عملکرد آدماست و ظاهر نیست ولی مثله اینکه عملکردش خیلی عالی بوده ولی بگم منم اونو به عنوان خواننده قبول ندارم و لی خودمونیم ها عجب عملکردی داشته پشت صحنه اش کی میاد

RolleyesUndecidedExclamationAngry
بی کیفیت..