انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دست‌بند هوشمند هوآوی TalkBand B3 رسما معرفی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دست‌بند هوشمند هوآوی TalkBand B3 رسما معرفی شد 1

 

در کنفرانس اخیر هوآوی که پرچم داران این شرکت یعنی P9 و  P9 Plus معرفی شدند  این شرکت از نسخه جدید مچ‌بند هوشمند خود با نام TalkBand B3 رونمایی کرد. یکی از قابلیت‌های این سری دست‌بند هوشمند هوآوی آن است که از یک قاب و یک هندزفری بلوتوث تشکیل شده که در حالت عادی به عنوان ساعت عمل کرده و هنگام نیاز قابل جدا شدن از قاب و استفاده به عنوان هندزفری بلوتوث است. همچنین به خاطر سخت‌افزار قوی‌تر این هندزفری 25 درصد صدای بلندتر نسبت به تاک بند بی 2 دارد و سنسور‌های حذف صدای مزاحم نیز نسبت به نسخه قبل 80 درصد بهبود عملکردی پیدا کرده‌‌اند.


دست‌بند هوشمند هوآوی TalkBand B3 رسما معرفی شد 1

 

صفحه‌نمایش این محصول به صورت خمیده طراحی شده و هوآوی آن را با یک لایه محافظ Gorilla Glass مورد حفاظت در مقابل خط و خش قرار داده است. پنل این صفحه نمایش از نوع PMOLED بوده و رزولوشن 80 در 1280 پیکسل را به نمایش در می‌آورد. باتری تاک بند بی 3 نیز 91 میلی‌آمپر‌ساعت ظرفیت دارد که به گفته هوآوی با هر بار شارژ کامل برای 4 روز استفاده و حدود 6 روز حالت آماده به کار و 6 ساعت به عنوان هندزفری بلوتوث قابل استفاده است. مدت زمان شارژ کامل این دست‌بند نیز 1.5 ساعت اعلام شده است. همچنین این دستبند مانند سری‌های قبلی خود از استاندارد IP57 برخوردار است که به معنی مقاومت آن در مقابل آب و گرد و غبار است بنابراین می‌توانید به راحتی آن را به مچ دست خود داشته باشید و دست‌هایتان و یا ظرف بشویید و نگرانی بابت خراب شدن گجت پوشیدنی‌تان نداشته باشید.


دست‌بند هوشمند هوآوی TalkBand B3 رسما معرفی شد 1

 

این دست‌بند مانند سایر گجت‌های پوشیدنی قابلیت ثبت تعداد قدم‌ها و ثبت کالری که در روز سوزانده‌اید را دارد و با تلفن هوشمندتان به راحتی همگام شده و می‌توانید نوتیفیکشن‌های گوشیتان را روی این دست‌بند نیز دریافت کنید.

سه نوع از این محصول به بازار خواهد آمد: نسخه Elite با رنگ خاکستری تیانیومی، نسخه Active در رنگ‌های سیاه و سفید و نسخه Classic در رنگ‌های قهوه‌ای و بژ. تفاوت اصلی این نسخه‌های در کیفیت بند آن‌هاست. نسخه اکتیو و کلاسیک بند چرمی و نسخه الایت بندی با جنس فولاد ضد زنگ دارد. نسخه اکتیو ارزان‌ترین نسخه این مدل است که قیمت 190 دلاری خواهد داشت. نسخه کلاسیک 225 و نسخه الایت 282 دلار  قیمت‌گذاری شده‌اند. هوآوی در مورد زمان عرضه این محصول هنوز حرفی نزده است.


دست‌بند هوشمند هوآوی TalkBand B3 رسما معرفی شد 1