انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نسخه وب موبایل های هالیدی مختص تمامی گوشی و تبلت ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عیدی های هالیدی به کاربران  ویندوز فون-ios یا اندروید چه تبلت و یا موبایل; ازاین ‍ پس می توانندبه راحتی لیست پرواز ها و هر آنچه سایت های هالیدی ارائه می دهد را سازگار با دستگاه خود استفاده نمایند

های هالیدی مرجع پرواز چارتر و تورهای مسافرتی نسخه وب موبایل سایت خود را جهت رفاه بیشتر کاربران موبایل و تبلت ارائه می دهد.

با توجه به افزایش کاربران موبایل جهت جستجوی پرواز در سایت های هالیدی و درخواست های فراوان کاربران ویندوز فون یا ios خود را ملزم به خدمت رسانی به این دسته از کاربران سایت های هالیدی دانستیم و سعی کردیم از فرصت تعطیلات نوروز 95 استفاده کنیم تا این کمبود را رفع نماییم.
از این پس این دسته از کاربران که از گوشی موبایل یا تبلت برای استفاده از خدمات سایت های هالیدی  بهره می برند بدونه هیچ تغییری می توانند نسخه وب موبایل سایت را استفاده کنند. فقط کافیست طبق روش همیشگی سایت را باز کنند.پیشنهاد ما برای استفاده از سایت های هالیدی مرورگر گوگل کروم می باشد در صورتی که این مرورگر را ندارید می توانید از اپ استور های موجود برای نصب آن استفاده نمایید.
نسخه وب موبایل از تمامی امکانات سایت های هالیدی سازگار با موبایل شما بهره می برد نظیر جستجوی پرواز، تورهای مسافرتی، مسیرهای پرتردد پروازی، کاریابی و کارمندیابی در آژانس های مسافرتی، تازه های گردشگری و بانک آژانس های مسافرتی

نسخه موبایل های هالیدی نسخه موبایل های هالیدی
در جستجوی پرواز به موتور جستجوی هوشمند گردشگری های هالیدی لینک می شوید که امکان جستجوی بلیط هواپیما در میان بیش از 700 آژانس مسافرتی کشور و رزرو آنلاین پرواز مورد نظر و همچنین جستجوی جدیدترین تورهای مسافرتی بر اساس نام شهر،کشور و عنوان در اختیار شما قرار داده می شود.در ضمن، لیست بلیط های لحظه آخری تا 2 روز آینده، در این بخش قابل مشاهده است.امکان جستجوی هتل های داخلی به زودی به این بخش اضافه می شود.

بخش تورهای مسافرتی شامل لیست جدید ترین تورهای داخلی، تورهای خارجی و تورهای مسافرتی پیشنهادی  است.

در مسیرهای پرتردد پروازی، لیست بلیط های لحظه آخری در پرترددترین مسیرهای پروازی در لحظه بروز رسانی می شود.

نرم افزار اندروید های هالیدی را نیز می توانید از بخش نسخه اندروید مستقیما از های هالیدی و یا از سایت هایی مانند کافه بازار دانلود کنید.

کاریابی و کارمندیابی در آژانس های مسافرتی و تازه های گردشگری از جمله بخش هایی است که از طریق نسخه موبایل های هالیدی قابل دسترس است.همچین امکان درج آگهی در کاریابی و کارمندیابی برای افراد جویای کار در حوزه گردشگری و آژانس های مسافرتی مهیاست.

سوال های رایجی که برای کاربران های هالیدی پیش می آید در سوال جواب،پاسخ داده شده است.

منبع:دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مرجع گردشگری های هالیدی