انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فال روزانه سه شنبه 24 فروردین 1395
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فال روزانه سه شنبه 24 فروردین 1395


مجموعه: فال روزانه




ماه تولد فال روزانه - سه شنبه 24 فروردین 1395


فال روز متولدین فروردین: شما امروز موجی از هیجان را درون خود حس میکنید، اما مسئولیتهای قبلی تان مانع از این میشود که دست به عمل بزنید. حتی در برابر فشارهای سخت برعهده گرفتن مسئولیتهایتان، دوری گزیدن از خیال پردازی کمکتان میکند که زودتر از موقع کارها را انجام دهید. اما مشکلاتی هم هست که نمیتوانید تغییرشان دهید، پس سرنوشت خود را قبول کرده و مشغول شوید. نگران نباشید؛ تفریح و سرگرمیهم بعد از کار به سراغتان میآید.


فال روز متولدین اردیبهشت: امروز آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا میدهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر میکنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبتهایی که بدون فکر قبلی به زبان میآیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاههای متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.


فال روز متولدین خرداد: سیاره بخت شما یعنی عطارد امروز شما را به دردسر میاندازد، بخصوص اگر فکر کنید بیشتر از افراد دیگر میدانید. شما به اندازه کافی باهوش هستید، اما اگر بخواهید به طور دائم و به طرز طعنه آمیزی هوشتان را به نمایش بگذراید، کار خیلی نامناسبی انجام داده اید. افراد دیگر مطمئنا از سلطه جویی و پرخاشگری زبانی و بی رحمانه شما خسته میشوند. آنها همین که از صحبتهای تند و تیز شما ناراحت شوند، به راحتی میتوانند با ترک کردن محل به گفتگو خاتمه دهند. راه حل خیلی ساده است؛ اگر نمیخواهید تنها باشید باید با دیگران به مهربانی رفتار کنید.


فال روز متولدین تیر: اگر تنها کسی باشید که مسئولیتهای افراد دیگر را بهشان یادآوری میکنید اعصابتان به هم میریزد!! شما امروز میخواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمیداشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار میرفت رفتار میکنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.


فال روز متولدین مرداد: باوجود اینکه میدانید هر فکری که در سرتان دارید را باید همین الان اجرا کنید، درباره یک مسئولیتی که نمیتوانید حفظش کنید با احتیاط عمل میکنید. اعتماد به نفس شما با واقع بینی همراه شده است و همین بهتان اجازه نمیدهد خیلی خیال پردازی کنید! اما خیلی هم جدی نشوید، وگرنه فرصت خیلی خوبی که همین الان جلوی رویتان قرار دارد را از دست میدهید! یادتان باشد برای اینکه بتوانید به اهداف عالی خود برسید باید فراتر از آسایش و راحتی خود قدم بردارید.



فال روز متولدین شهریور: امروز ثابت قدم بودن برای شما چندان راحت نیست، برای اینکه فکرتان بی قرار شده و برای رسیدن به رضایت به دوردستها پرواز میکند. اما احتمالا اهدافتان فراتر از دسترس شما باقی میمانند. وقتی که به مقصد نزدیک میشوید، عمدا آنرا به جای دیگر و حتی دورتر منتقل میکنید. این استراتژی برای اندازه گیری کردن میزان سازندگی شما نیست. بلکه تنها راه ساده ای است که بهتان انگیزه میدهد تا محدودههای جدید بیشتری را تحت پوشش قرار دهید.



فال روز متولدین مهر: شما احساس میکنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت میکند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمیتغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم میکند.


فال روز متولدین آبان: شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب "مثبت" را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستریهای زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزیهای دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول میکشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.



فال روز متولدین آذر: امروز دانستن اینکه دقیقا چه میخواهید برای شما چالش برانگیز شده است! ابتدا هر چیزی خوب به نظر میرسد، اما بعد میفهمید که تصور نادرستی داشته اید و استدلالهایتان نیز نادرست به نظرمیآیند. حتی اشتباهات افراد دیگر نیز میتواند شما را به دردسر بیندازد. به جای بدتر کردن اوضاع، همان کاری را بکنید که وقتی شکست میخورید باید انجام دهید: توقف!! تاموقعی که شرایط خود را دوباره به دست نیاورده اید هیچ قدمیبرندارید. اگر لازم بود میتوانید در انتخاب راه از کسی کمک بگیرید؛ بعد و فقط بعد از این کار! میتوانید راهی که انتخاب کرده اید را ادامه دهید.


فال روز متولدین دی: شما دلتان میخواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمیتوانید آنچه را که باید بر پایه اعتقاداتتان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، میتوانید تا هفته بعد روشهای قدیمیخود را برگردانید.


فال روز متولدین بهمن: ملاک قرار دادن رویاهایتان برای زندگی اکنون برای شما یک موهبت به شمار میآید. از یک سو آنها به شدت الهام بخش هستند، خصوصا وقتی که ایدههای خود در مورد آینده را با یکی از دوستان خود مطرح میکنید. ولی از سوی دیگر شما امروز میتوانید چنان غیر واقع بین باشید که خودتان را در دام شکست بیندازید. برای کسب کردن بهترین نتیجه با استفاده از عقل سلیم بین رویاهایتان تعادل برقرار کنید. سرتان را بالای ابرها نگه دارید، اما پاهایتان را محکم روی زمین بچسبانید!!



فال روز متولدین اسفند: امروز در حالیکه آدرنالینتان بالا رفته و نیاز فوری به چیزهایی که نیاز داری پیدا میکنید، شما خیلی عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید. شما در فکر این هستید کاری را انجام دهید که تمام کسانی که فکر میکنند شما را خوب میشناسد را شگفت زده کنید. الان وقت این است که تمام فرضیهها در مورد خودتان را باطل کرده و پیش داوریهایی که تنبل جلوه تان میدهند را از بین ببرید. خوشبختانه خودتان هم میدانید که تا موقعی که وقت موعود فرا نرسیده نباید دست به عمل بزنید.