انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انتشار نسخه 3.8 تلگرام با ویژگی‌های جدید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در جدیدترین نسخه اپلیکیشن تلگرام، که امروز منتشر شد، علاوه بر طراحی دوباره صفحه چت، بهینه شدن رنگ‌ها و اضافه شدن دکمه‌های جدید، پلتفرم ربات‌های این پیام‌رسان نیز به نسخه 2.0 ارتقا یافته است که به کاربران و توسعه‌دهندگان امکان ایجاد ربات‌های خلاقانه‌ و استفاده‌های کاربردی از آنها را می‌دهد.

در نسخه 3.8 تلگرام برای سیستم عامل آی‌اواس و اندروید چهار ربات جدید دیگر به نام‌های music ، ،@ و foursquare@ اضافه شده که امکان جستجوی آهنگ‌های کلاسیک، ویدئو، استیکر و موقعیت‌های مکانی از درون برنامه را به شما خواهد داد.

 
انتشار نسخه 3.8 تلگرام با ویژگی‌های جدید 1

 
اجازه دهید بیشتر در این باره توضیح دهیم. با فراخوانی ربات موسیقی، که با نوشتن music@ در صفحه چت انجام می‌شود، این امکان به وجود می‌آید تا آهنگ‌های کلاسیک موردعلاقه خودتان را، که رایگان هستند، جستجو کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. استفاده از ربات youtube@ قابلیت جستجو در ویدئوهای سایت یوتوب را فراهم می‌کند تا از طریق پلیر داخلی تلگرام آنها را مشاهده کنید. همچنین پس از فراخواندن sticker@ و تایپ کردن یک اموجی، می‌توانید در میان استیکرهای خود و حتی استیکرهایی که نصب ندارید جستجو کنید. ربات foursquare@ نیز با گرفتن موقعیت شما مکان‌هایی مثل پیتزافروشی، فروشگاه، پمپ بنزین و... موجود در اطرافتان را به نمایش می‌گذارد.

تغییر دیگری که در نسخه جدید تلگرام ایجاد شده امکان اضافه کردن راحت‌تر استیکرهاست. از این پس تنها با  لمس یک استیکر می‌توانید پک کامل آن را مشاهده کنید و با زدن دکمه Add Stickers آن را به برنامه خود اضافه نمایید.

تنها کار لازم برای داشتن این ویژگی‌های جدید به‌روز کردن اپلیکیشن تلگرام از طریق گوگل یا بازار (برای اندروید) یا اپ استور (برای iOS) است.