انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: معرفی آئودی S3 مدل ۲۰۱۷
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آئودی مدل به روز شده ی آئودی S3 را با پیشرانه ی ۴ سیلندر ۲ لیتری و توربوشارژردار عرضه خواهد کرد که ۳۰۵ اسب بخار قدرت و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متری دارد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معرفی آئودی S3 مدل ۲۰۱۷ 1

سیستم چهار چرخ متحرک بهبود یافته، سیستم کلاچ دوبل با سرعت تعویض بالا و جعبه دنده ی اتوماتیک، تجربه ی سواری این مدل را میزان زیادی شبیه به فولکس واگن گلف R کرده است؛ این خودرو از قطعات مشترک زیادی با گلف استفاده می کند.

خوشبختانه آئودی با آزادی عمل بیشتری که به سیستم کنترل پایداری ماشین داده، اجازه می دهد راننده با انتخاب کردن جزئیات بیشتری از سیستم انتقال قدرت، میزان بیشتری از توان پیشرانه را در اکثر مواقع به چرخ های عقب منتقل کند.

بدین ترتیب تمامی چرخ های خودرو به صورت پایدارتری به زمین چسبیده اند و حتی با رفتار رانندگی ناپایدار و انتقال قدرت زیاد و از بین رفتن چسبندگی تایر ها، خودرو همواره در کنترل خواهد بود و قابلیت های کنترلی-حرکتی آن تضعیف نخواهد شد. انجام دریفت نیز با این خودرو به لذت رانندگی آن می افزاید و آن را شبیه برادر بزگتر خود، مدل S4 سدان می کند.

در بیرون خودرو هم با طراحی مجدد چراغ های جلو، جلو پنجره و سپر نمایی اسپرت تر به S3 بخشیده اند. آئودی هم چنین با پایین تر آوردن ورودی های هوای روی سپر، به خنک کنندگی بهتر دیسک های ترمز خودرو کمک کرده است.


معرفی آئودی S3 مدل ۲۰۱۷ 1
معرفی آئودی S3 مدل ۲۰۱۷ 1
معرفی آئودی S3 مدل ۲۰۱۷ 1
معرفی آئودی S3 مدل ۲۰۱۷ 1
معرفی آئودی S3 مدل ۲۰۱۷ 1