انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت رابط کاربری مورد نظر شما را برای ویژگی Continuum می خواهد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مایکروسافت رابط کاربری مورد نظر شما را برای ویژگی Continuum می خواهد 1




ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در مصاحبه اخیر خود بیان کرده بود که از نظر او، ویژگی «Continuum» در تلفن های هوشمند ویندوزی یک برگ برنده است که در نهایت به شکل گسترده مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

اکنون مایکروسافت شروع کرده است به جمع آوری ایده ها از سوی کاربران، برای طراحی رابط کاربری تازه در ویژگی Continuum. لازم به اشاره است که شرکت ساکن ردموند به ده ایده برتر، سرفس پرو ۴ هدیه می دهد.

مایکروسافت از کاربران اینسایدر و همچنین توسعه دهندگان دعوت به عمل آورده تا در این مسابقه شرکت کنند. کمپین مورد نظر «Continuum UI Design Challenge» (چالش طراحی رابط کاربری برای کانتینیوم) نام دارد و توسعه دهندگان، به همراه طراحان رابط کاربری می توانند در آن شرکت نموده و قابلیت های Continuum را به مرحله جدیدی وارد کنند.

طراحان باید یک فایل تصویری از طرحی که انجام داده اند را برای مایکروسافت ارسال کنند و در نهایت ده طرح برتر، سرفس پرو ۴ هدیه خواهد گرفت. کاربران از حالا تا تاریخ ششم ماه مه می توانند طرح های خود را برای مایکروسافت ارسال کنند. در تاریخ نهم مه، مایکروسافت اسامی ۱۰ طراح برتر را اعلام کرده و آنها را به ردموند در واشنگتن و مقر اصلی خود دعوت خواهد کرد. لازم به اشاره است که برنده نهایی، هدیه هایی نظیر سرفس بوک و اعتبار از خرید سرویس های اشتراکی و فروشگاه ویندوز دریافت خواهد کرد.