انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: در آخرین نسخه پیش نمایش ویندوز 10 موبایل می توانید از طریق رایانه پیامک بفرستید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در آخرین نسخه پیش نمایش ویندوز 10 موبایل می توانید از طریق رایانه پیامک بفرستید 1

مایکروسافت به شدت در تلاش است تا سیستم عامل ویندوز 10 را میان دستگاه های مختلف یکپارچه سازی کند. به همین خاطر در آخرین نسخه پیش نمایش ویندوز 10 موبایل امکانی فراهم کرده تا بتوانید از طریق رایانه پیامک بفرستید.

برای این منظور، مایکروسافت اپلیکیشنی تحت عنوان Messaging Everywhere طراحی کرده که به شما اجازه می دهد تا از طریق یک رایانه مبتنی بر ویندوز 10 قادر به ارسال و دریافت پیامک باشید.

اگر قصد استفاده از این قابلیت را دارید، شرط اول آن است که در اسمارت فون تان آخرین نسخه پیش نمایش ویندوز 10 موبایل را نصب کرده باشید. سپس مطابق اسکرین شاتی که در پایین می بینید، به تنظیمات Messaging Everywhere  مراجعه کرده و گزینه Send text on all my Windows devices را فعال کنید.

با این کار کلیه پیام های شما در گجت های مبتنی بر ویندوزی که دارید، همگام سازی می شوند و در این صورت می توانید بدون نیاز به موبایل از طریق رایانه هم به سادگی پیامک بفرستید.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[img=905x1024]http://digiato.com/wp-content/uploads/2016/04/windows-10-messaging-everywhere-2016-04-21-02.jpg[/img]

 


مضاف بر این قابلیت جدید، مایکروسافت در این نسخه پیش نمایش به تعامل با اپلیکیشن اسکایپ قدیمی خاتمه داده، چرا که قصد دارد به زودی نسخه ای یونیورسال از این اپلیکیشن پیام رسانی را جایگزین نسخه قبلی کند. در حال حاضر نسخه پیش نمایشی از این اپلیکیشن یونیورسال برای رایانه های شخصی عرضه شده، اما فعلا کاربران گجت های ویندوزفونی می بایست از همان اپلیکیشن فعلی اسکایپ برای پیام رسانی استفاده نمایند.

مایکروسافت در مورد زمان عرضه اپلیکیشن یونیورسال اسکایپ برای ویندوز 10 موبایل، تنها به گفتن یک «به زودی» بسنده کرده و مشخص نیست که دقیقا چه زمانی آن را به دست کاربران اسمارت فون های ویندوزی می رساند.