انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ××خبر به روایت عکس××
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
- کشمیر تحت حاکمیت هند بدلیل اعتصاب سراسری در تعطیلی فرو رفت.
جنجال رسانه های ایران در مورد رو بوسی لیلا حاتمی(دوستان شما می توانید نسخه کاملشو در همین انجمن ببینن)

××خبر به روایت عکس×× 2
تبتی‌ها در تظاهرات؛ هند. (گتی)

××خبر به روایت عکس×× 2
1- انفجار ماهواره کره جنوبی 137 ثانیه بعد از پرتاب


2- تشخیص آسیب کبد تنها با یک تکه کاغذ


3-خورشید و دزدی دنباله‌دارهای منظومه‌های دیگر


4- موفقیت فضاپیمای ایکاروس در گشودن بادبان خورشیدی
آسمان تهران دیروز ساعت 17:5 دقیقه با ابرهایی از جنس گرد و غبار از سمت جنوب تهران محاصره شد تا الان 5 کشته و 100 زخمی گزارش شده است
توفان شن در چین. (رکس)

××خبر به روایت عکس×× 2
لحظاتي قبل يکي از کابران عزيز فلشخور  به ما خبر داد که سرويس گوگل پلي براي او بدون نياز به پروکسي سرور ها ميسر شده است.با پيگيري و آزمايش اين وب سايت بر روي چند سرويس دهنده در ايران اطمينان پيدا کرديم که اين موضوع صحت دارد.
ناگفته نماند هنوز هيچ منبع رسمي ازجمله گوگل اين موضوع را تاييد نکرده و ممکن است که موقتي باشد اما در حال حاظر در هاي سرويس گوگل پلي به روي کاربران ايراني باز است.تنها مشکلي که فعلا براي برخي کاربران وجود دارد CDN  ( محل بارگذاري تصاوير ) گوگل پلي است که لود نمي شود اما امکان دانلود اپليکيشن ها بدون مشکل وجود دارد.

لطفا شما هم با ذکر نام سرويس دهنده اينترنت خود به ما بگوييد که آيا گوگل پلي براي شما هم بدون مشکل باز مي شود يا خير.
از دقايقي قبل ظاهرا سرويس يوتيوب بدون مشکل در برخي سرويس دهنده هاي اينترنت ايران باز مي شود.هنوز هيچ مقام رسمي اين موضوع را تاييد نکرده است اما فعلا که وب سايت يوتيوب از طريق پروتوکل امن ssl با آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://www.youtube.com/  در ايران قابل دسترس است.

وجه داشته باشید که آدرس بدون https یوتیوب همچنان فیلتر است اما با این آدرس باز می شود : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://www.youtube.com/

لطفا خودتان بررسي کرده و ضمن اعلام سرويس دهنده اينترنت خود به ما و سايرين اعلام کنيد که آيا يوتيوب براي شما هم بدون فيلتر باز مي شود يا خير.
تظرات را با ما در میان بگذارید با تشکر از سایت گجت نیوز 
برا من ک بدون فیلتره Sad
محققان کانادایی گاز گلخانه ای جدیدی کشف کرده اند که 7 هزار برابر کربن دی اکسید در گرما یش زمین تاثیر دارد این گاز که پری فلوروتری بوتیل آمین نام دارد از اواسط قرن گذشته در صنایع برق و الکترونیک استفاده شده است آنها می گویند این گاز گلخانه ای بالا ترین بازده تابشی را در بین مولکول های جو زمین دارد غلظت این گاز18 صدم واحد در تریلیون است محققان می گویند این مقدار خطری ندارد اما افزایش مقدار آن می تواند بسیار خطرناک باشد
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12