انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: سامسونگ گلکسی نوت 6 نمایشگر 5.8 اینچی خواهد داشت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سامسونگ گلکسی نوت 6 نمایشگر 5.8 اینچی خواهد داشت 1
سامسونگ گلکسی نوت 6 احتمالا از نمایشگر منحنی 5.8 اینچی برخوردار خواهد شد. سامسونگ یکی از کمپانی‌های پیشرو در عرصه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند است.



سال گذشته این کمپانی کره‌ای با پیشی گرفتن از غول تکنولوژی کوپرتینو، اپل، جایگاه اول بازار گوشی‌های همراه را از آنِ خود کرد. از زمانی که سامسونگ نمایشگر‌های منحنی را با گلکسی نوت اج معرفی کرد، گوشی‌های بعدی این کمپانی با چنین ویژگی مشابه ای راه‌اندازی شدند. سال گذشته هنگامی‌که این کمپانی گلکسی نوت 5 را عرضه کرد، گلکسی S6 اج پلاس که کم و بیش از یک نوع نمایشگر منحنی برخوردار بود نیز راه‌اندازی شد.

سامسونگ گلکسی نوت 6 احتمالا با نمایشگر منحنی عرضه خواهد شد

با این حال، این سوال پیش می‌آید که آیا سامسونگ می‌تواند روند سابق را در این سال تکرار کند؟ ظاهرا خیر، بر اساس گزارش‌های رسیده از مرکز پشتیبانی جی اس ام (GSM Helpdesk) که از طریق SamMobile منتشر شده، شایعات منتشر شده و خبرهایی که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد، حاکی از آن است که سامسونگ می‌تواند یک گوشی پرچم‌دار در اواخر امسال عرضه کند.

در این گزارش‌ها همچنین ادعا شده است که سامسونگ هنوز بین انتخاب یک نسخه‌ی نمایشگر تخت از سامسونگ گلکسی نوت 6 یا نسخه‌ی صفحه نمایش منحنی آن، مانده است؛ اما در هر صورت بر اساس شایعات شنیده شده هر دو نسخه متفاوت، از اندازه 5.8 اینچی برخوردار خواهند بود.

شایعات همچنین نشان می‌دهند که سامسونگ این دستگاه را به یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده که حداقل بر روی کاغذ از عمر باتری خوبی نسبت به رقبای خود در بازار گوشی‌های هوشمند برخوردار خواهد بود. یکی از شایعات دوست داشتنی درباره سامسونگ گلکسی نوت 6، وجود یک رم 6 گیگابایتی در آن است.

همچنین شایعاتی نیز نشان می‌دهد که این دستگاه از پردازنده‌ی معرفی نشده‌ی اسنپدراگون 823 کوالکام قدرت خواهد گرفت. در هر صورت تمامی خبر‌های منتشر شده پیرامون سامسونگ گلکسی نوت 6 (Samsung Galaxy Note 6) در حد یک شایعه است.