انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عرضه HTC 10 در بازار ایران تا پایان اردیبهشت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امروز صبح اچ‌تی‌سی مراسمی را در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار کرد و طی آن رسما از آخرین پرچمدار خود یعنی HTC 10 در ایران رونمایی کرد. این مراسم که با حضور جمعی از خبرنگاران و مدیران اچ‌تی‌سی برگزار شد، با سخنرانی آقای Seth، مدیر بازاریابی خاورمیانه و آفریقا شروع شد و در ادامه آقای خیاط، مدیر محصول اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا، صحبت‌ها را در خصوص این محصول و ویژگی‌های بارز آن ادامه داد. 



در ادامه مراسم دقایقی نیز به پرسش و پاسخ با خبرنگاران اختصاص یافته بود که مهمترین سوال‌ها درمورد تاریخ عرضه و قیمت HTC 10 در بازار ایران بود. آقای ست اشاره کرد که این گوشی هفته اول ماه مه به‌صورت جهانی عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که در همان بازه زمانی به بازار ایران نیز وارد شود. با این نکته که طبق گفته آقای ست، عرضه اچ‌تی‌سی 10 در ابتدا در همه کشورها به یک میزان نخواهد بود و احتمال دارد موجودی محصول در برخی کشورها پایین باشد اما به تدریج موجودی بازار در همه کشورها متعادل خواهد شد.

 
عرضه HTC 10 در بازار ایران تا پایان اردیبهشت 1

 
همچنین در ادامه آقای ست اشاره کرد که این گوشی با قیمت جهانی ۷۰۰ دلاری در ایران عرضه نمی‌شود و اچ‌تی‌سی هنوز در مورد قیمت نهایی این گوشی در بازار ایران تصمیم‌گیری نکرده است. از قرار معلوم اچ‌تی‌سی قصد دارد یک بازنگری در استراتژی فروش محصولات و نیز قیمت HTC 10 در بازار ایران داشته باشد که نتایج آن هفته آینده مشخص می‌شود. 

در ادامه پرسش و پاسخ با خبرنگاران، آقای ست اشاره کرد که اچ‌تی‌سی برنامه‌ای برای فروش نمونه ضعیف‌تر HTC 10 یعنی HTC 10 Lifestyle در ایران ندارد. سوال دیگری نیز در مورد سیاست‌های اچ‌تی‌سی درباره فروش آنلاین پرچمدار خود در ایران مطرح شد که آقای ست در پاسخ اشاره کرد اچ‌تی‌سی از این اتفاق استقبال می‌کند اما اجرای آن منوط به همکاری جدی فروشگاه‌های آنلاین ایرانی با اچ‌تی‌سی است.





عرضه HTC 10 در بازار ایران تا پایان اردیبهشت 1