انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اپل و استفاده از فناوری فورس تاچ در کلید فیزیکی هوم آیفون ۷
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اپل و استفاده از فناوری فورس تاچ در کلید فیزیکی هوم آیفون ۷ 1

طرفداران اپل این انتظار را دارند که در ماه سپتامبر، با آیفونی رو به رو شوند که از نظر طراحی دست خوش تغییرات گسترده ای شده باشد اما اینطور که پیداست، اپل تصمیم ندارد طراحی آیفون 7 را آنطور که باید و شاید تغییر دهد. حال ولی گزارشی دیگر منتشر شده که بیان می کند اپل، تصمیم دارد برخی ویژگی های دیگر را به آیفون افزوده و از آن جهت، این تلفن هوشمند را برای کاربران جذاب نگه دارد.

در گزارش امروز گفته شده که آیفون ۷ قرار است از کلید فیزیکی هوم بهره گیرد، همانند تمام آیفون های پیشین اما تفاوت در آن است که این کلید کاملا تخت بوده و حالتی لمسی پیدا می کند. در نتیجه کاربر نیازی به فشردن آن نخواهد داشت. استفاده از چنین کلیدی، آوردن ویژگی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را به تلفن همراه مورد بحث ساده تر می کند.

اینطور که پیداست، اپل تصمیم دارد از تکنولوژی فورس تاچ در کلید فیزیکی هوم آیفون ۷ بهره گیرد. همانگونه که می دانید، این فناوری پیش از این در ترکپد مک بوک پرو ۲۰۱۵ و نمایشگر اپل واچ به کار گرفته شده بود و حالا قرار است به کلید فیزیکی هوم در آیفون ۷، راه خود را باز کند. به این صورت، کاربر در اصل قادر به فشردن کلید فیزیکی هوم نیست اما زمانی که به آن فشار وارد می کند، سیستم فورس تاچ کلیک شدن را برای او شبیه سازی می کند؛ دقیقا همانند ترکپد مک بوک. البته در این میان هنوز مشخص نیست که سنسور تاچ آی دی چگونه قرار است با کلید فیزیکی هوم ادغام گردد.

وب سایت چینی Storm در کنار اعلام این خبر، می گوید که آیفون ۷ به ویژگی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز مجهز شده است.

لازم به اشاره است که هنوز منابع مختلف عقیده دارند که اپل تصمیم گرفته در آیفون ۷، پورت هدفون را حذف نماید و انتقال صدا به هدفون ها را از طریق پورت لایتنینگ و یا بلوتوث انجام دهد.