انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گزارش مالی سامسونگ از سه ماهه اول ۲۰۱۶؛ گلکسی اس ۷ بر درآمد و عایدی ها کاملاً موثر بو
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گزارش مالی سامسونگ از سه ماهه اول ۲۰۱۶؛ گلکسی اس ۷ بر درآمد و عایدی ها کاملاً موثر بو 1
سامسونگ شب گذشته گزارش خودش از سه ماهه اول سال مالی ۲۰۱۶ را منتشر کرد و بر اساس این گزارش به نظر می رسد اوضاع برای واحد موبایل و تجهیزات شبکه فعلاً بر وفق مراد است. در همین راستا شرکت یاد شده برای فصل مورد بحث خبر از کسب درآمدی ۲۴.۲ میلیارد دلاری داده، که این رقم رشد سالانه ای ۶.۶ درصدی را روایت می کند.

سود عملیاتی واحد تلفن های هوشمند و تجهیزات مخابراتی کره ای ها هم حالا به ۳.۳۹ میلیارد دلار رسیده، که این میزان در قیاس با بازه زمانی مشابه در سال گذشته ۴۲ درصد افزایش پیدا کرده. البته خود سامسونگ می گوید تقاضا و استقبال بی نظیر از اسمارت فون های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج منجر شده تا آنها چنین رشدی را در مبحث سود عملیاتی تجربه نمایند. ناگفته نماند پرچمداران جدید کمپانی مورد اشاره، هر دو طی سه ماهه ی مالی اخیر راهی بازار شدند و بهبود طراحی، ضد آب بودن و بازگشت درگاه کارت حافظه میکرو اس دی به آنها سبب گشت تا شاهد میزان تقاضایی فراتر از انتظار باشند.

البته در رابطه با گزارشی که سامسونگ منتشر کرده یک نکته حائز اهمیت و قابل توجه نیز وجود دارد؛ کره ای ها با اینکه ۶۰ درصد بیشتر از رقیب آمریکایی خود، یعنی اپل، به بازار تلفن هوشمند عرضه کرده اند ولی درآمد عملیاتی بخش موبایل آنها تنها با ۲۴٪ آنچه اهالی کوپرتینو گزارش نموده اند برابری می کند. می بایست خاطر نشان سازیم در سه ماهه ای که از ژانویه ۲۰۱۶ میلادی آغاز و به ماه مارس همین سال ختم شده، غول تکنولوژی کره ای ۸۱.۹ میلیون اسمارت فون را راهی بازار ساخته است.

سامسونگ پیش بینی کرده در طول سال جاری میزان رشد سالانه فروش تلفن های هوشمندش قدری کاهش خواهد یافت و ضمناً این برند خوش نام شرایطی مشابه ولی با شیبی تند تر را برای بازار تبلت های اش گمانه زنی کرده است.
گزارش مالی سامسونگ از سه ماهه اول ۲۰۱۶؛ گلکسی اس ۷ بر درآمد و عایدی ها کاملاً موثر بو 1