انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انتشار بازی Angry Birds Action برای اندروید و آی او اس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت Rovio، فقط چند هفته مانده به اکران فیلم انگری بردز، بازی جدیدی به نام Angry Birds Action را برای هردو سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر کرد. گیم پلی این بازی همچنان متکی بر پرندگان خشمگین و پرتاب آنها به سمت موانع برای نجات دادن تخم مرغ‌ها از دست خوک‌هاست، با این تفاوت که نحوه بازی با سبک سنتی آن کمی تفاوت دارد.

 
انتشار بازی Angry Birds Action برای اندروید و آی او اس 1

 
گیم پلی انگری بردز اکشن بیشتر به Pinball شباهت دارد و کاربر با پرتاپ پرندگان و هدایت آنها باید سعی کند تمام تخم‌ مرغ‌ها را نجات دهد و امتیاز بیشتری کسب نماید. تعداد جان‌های شما در Angry Birds Action نامحدود نیست و اگر چند باخت پیاپی داشته باشید، باید صبر کنید تا دوباره امکان بازی کردن برایتان فراهم شود. البته این امکان نیز وجود دارد که با دیدن تبلیغات، دعوت دوستان یا پرداخت پول، محدودیت زمانی ایجادشده را لغو کنید.

Rovio در سال گذشته به دلیل کاهش علاقه کاربران به مجموعه بازی‌های انگری بردز متحمل 15 میلیون دلار ضرر شد، اما امیدوار است تا با اکران فیلم سینمایی Angry Birds دوباره بتواند درآمد خودش را به حالت اول بازگرداند؛ در غیر این صورت شرایط برای این شرکت موفق سخت خواهد شد.