انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از تلفن همراه Xperia C6 Ultra منتشر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اطلاعات جدیدی از تلفن همراه Xperia C6 Ultra منتشر شد 1
چند هفته پیش بود که تصاویر جدیدی از تلفن همراه جدید سونی را برای تان به نمایش گذاشتیم. این دستگاه که پیش از این Xperia C6 نام گرفته بود، حالا در اطلاعات جدید منتشر شده، Xperia C6 Ultra خطاب می شود.

تلفن هوشمند Xperia C5 Utlra تابستان سال گذشته به بازار عرضه شد و از آنجایی که سونی تقریبا چرخه یا زمان مشخصی برای ارائه موبایل های خود به بازار ندارد نمی توان گفت که C6 Ultra هم باز در ماه آگوست به بازار می آید یا خیر.

این دستگاه با نمایشگر تمام اچ دی 6 اینچی خود، ظرافت بالایی در طراحی و حذف حواشی را به نمایش می گذارد. پردازنده هشت هسته ای MT6755 از مدیاتک با سرعت پردازش 1.9 گیگاهرتز، پیشرفتی محسوس نسبت به MT6752 محسوب می شود که روی C5 Ultra شاهد آن بودیم. همچنین پردازنده گرافیکی Mali-T860 نیز برای بازی های ویدیویی بسیار مناسب است. از دیگر مشخصه های اصلی دستگاه می توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به همراه فلش LED، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و البته دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی اشاره کرد.

بخش موبایل سونی حال و روز خوشی ندارد. این کمپانی سال گذشته به سبب استفاده از اسنپدراگون 810 که مشکلات داغ کردن بیش از حدش مسئله ساز شده بود، دچار افول شد. حتی بسیاری از استورها و خرده فروشی ها مشتریان خود را از اینکه دستگاهی مشکل دار خریداری می کنند آگاه می ساخت.