انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دوربین ورنی آپولو لایت از سنسور CMOS سامسونگ برخوردار خواهد بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دوربین ورنی آپولو لایت از سنسور CMOS سامسونگ برخوردار خواهد بود 1
دوربین ورنی آپولو لایت (Vernee Apollo Lite) از سنسور سامسونگ CMOS S5K3P3 برخوردار خواهد شد. کمپانی ورنی به‌تازگی پیش فروش گوشی ورنی تور (Vernee Thor) را انجام داده و برای عرضه‌ی محصول بعدی خود برنامه‌ریزی می‌کند. از زمانی که خبر‌های مربوط به انتشار یک گوشی در فضای آنلاین شروع می‌شود تا هنگام معرفی رسمی آن توسط کمپانی مربوطه، شایعات ریز و درشتی پیرامون آن شکل می‌گیرد. گوشی Vernee Apollo Lite نیز از این قاعده مستثنا نبوده و آسیاب شایعات خبر‌های مختلفی درباره‌ی آن را به گردش درآورده است.

چندی پیش صحبت از صفحه نمایش این دستگاه بود. گفته می‌شود گوشی ورنی Apollo Lite با  نمایشگر IGZOهمراه خواهد بود. یک ماده‌ی نیمه هادی متشکل از ایندیوم (In)، گالیم (GA)، روی (Zn) و اکسیژن (O) است که توسط کمپانی شارپ برای اولین بار با موفقیت به تولید انبوه رسید.

نمایشگر IGZO به‌وضوح نمایشگر و رنگ‌بندی طبیعی آن کمک کرده و باعث کاهش مصرف انرژی به‌خصوص در نمایشگر‌های همیشه روشن می‌شود. همچنین وجود تراشه‌ی 10 هسته‌ای هلیو Helio X20 نیز تقریبا در آن حتمی شده است، تراشه‌ی پرچم‌داری از مدیاتک که کارایی بالایی نیز خواهد داشت؛ اما چیزی که اکنون جلب توجه می‌کند خبر‌های مربوط به دوربین ورنی آپولو لایت بوده که اخیرا در فضای آنلاین منتشر شده است.

دوربین ورنی آپولو لایت به سنسور سامسونگ CMOS مجهز شده است

دوربین 16 مگاپیکسلی عقب گوشی ورنی آپولو لایت به سنسور سامسونگ S5K3P3 CMOS با تکنولوژی مدل رنگی RGB و PDAF (نوعی فوکوس خودکار که در برخی از دوربین‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد) مجهز خواهد شد. به گفته‌ی کمپانی سامسونگ این سنسور تصویری به کوچک‌ترین اندازه‌ی پیکسل که تاکنون وجود داشته، مجهز شده است. تصاویر در این سنسور با اندازه‌ی 1.0μm پیکسل ساخته شده و ضخامت سنسور تنها 5 میلی‌متر است.

در سنسور دوربین Vernee Apollo Lite از تکنولوژی ISOCELL نیز استفاده شده است. تکنولوژی جدید و منحصر به فردی که زائیده‌ی افکار سامسونگ بوده و کیفیت تصویری بالاتری نسبت به دیگر سنسور‌ها دارد و همچنین استفاده از تکنولوژی BSI CMOS که باعث کارایی بیشتر تثبیت کننده‌ی تصویر نوری شده و تصاویر برجسته‌تری را در نور کم ارائه می‌دهد.

دوربین ورنی آپولو لایت از سنسور CMOS سامسونگ برخوردار خواهد بود 1

جهت یادآوری باید بگوییم که گوشی Vernee Apollo Lite به یک نمایشگر 5.5 اینچی IGZO مجهز خواهد شد. پردازنده‌ی قدرتمند هلیو X20 به آن قدرت داده، 4 گیگابایت رم داشته و از 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است. پشت آن، دوربینی 16 مگاپیکسلی با سنسور Samsung S5K3P3 CMOS قرار گرفته و در جلو دوربینی 5 مگاپیکسلی خواهد نشست. این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود.
منبعgizchina