انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ایسوس به‌زودی گوشی ZenFone 3 را معرفی می‌کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ایسوس به‌زودی گوشی ZenFone 3 را معرفی می‌کند 1

یک سال از زمانی گذشته است که شرکت ایسوس گوشی ZenFone 2 را معرفی کرد. یک گوشی هوشمند که با توجه به قیمت پایین خود، قابلیت‌های جذابی را در اختیار کاربر می‌گذاشت. از آن زمان تا به حال، ایسوس مدل‌های گوناگونی از گوشی ZenFone 2 را وارد بازار کرده است، ولی هنوز خبری از یک شمارۀ جدید از سری گوشی‌های ZenFone نشده است. با این حال ما از برنامۀ ایسوس برای برگزاری یک کنفرانس خبری در تاریخ 10 خرداد با خبر هستیم. کنفرانسی که به‌احتمال‌زیاد گوشی ZenFone 3 طی آن معرفی خواهد شد.



کنفرانس 10 خرداد ایسوس قرار است طی نمایشگاه Computex 2016 برگزار شود و این شرکت پیشاپیش از مخاطبان خود دعوت کرده تا به‌صورت آنلاین به تماشای آن بپردازند و شاهد تحولی در Zen باشند (“Witness the Zenvolution”)؛ شعاری که مشخصاً به گوشی ZenFone اشاره دارد.

ماه پیش، شاهد دو طرح رندر شده بودیم که طبق شایعات مربوط به گوشی ZenFone 3 و مدل دلوکس این گوشی یعنی ZenFone 3 Deluxe می‌شدند. ظاهراً، هر دو گوشی از فلز آلومینیوم ساخته شده‌اند. مدل اول دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی است و مدل دوم از یک صفحه نمایش 5.9 اینچی و همین‌طور یک اسکنر اثرانگشت در جلوی خود بهره می‌برد. از جمله ویژگی‌های مشترک این دو گوشی می‌توان به سیستم‌عامل اندروید 6 مارشاملو، پورت‌های USB نوع C، 3 گیگابایت رم و دوربین‌هایی در جلوی گوشی به همراه فلش LED اشاره کرد.

شایعات قبلی مبنی بر آن بود که سری گوشی‌های ZenFone 3 از پردازشگرهای Qualcomm بهره خواهد برد، اما بر روی پوسترهای دعوت به کنفرانس 10 خرداد، لوگوی شرکت Intel به چشم می‌خورد. البته، ممکن است که دقیقاً مثل سال پیش، شرکت ایسوس از چیپست‌های هر دو شرکت Intel و Qualcomm درون گوشی‌های هوشمند خود بهره گیرد. حال تنها باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آیا گوشی ZenFone 3 جدید می‌تواند جانشین خوبی برای نسل دوم خود باشد یا خیر. تیم خبری گجت‌نیوز به محض دریافت اطلاعات جدید در زمینۀ این گوشی جدید شما را مطلع خواهد کرد.
منبع Tonguehone Arena