انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: # مُعرفی شخصیت های انیمه ای .
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
سلام (:


اینجا درباره شخصیت های انیمه ای گذاشته میشه . 

انیمه : به کارتون های ژاپنی انیمه گفته میشه :|

╩╩╩╩╩╩╩╩╩╩╩╩╩╩╩

معرفی شخصیت " اوچیها شیسویی " در انیمه " ناروتو شیپودن "

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای . 1


شیسوی یکی از با مهارت ترین افراد قبیله اوچیها بود.گفته شده است که در زمان گذشته ,او خودکشی کرده است و خود را در رودخانه ای با نام ناکانو غرق کرده.شیسویی دارای قدرتی بود که میتوانست با آن وارد ذهن دیگران بشه و ایده های غلطی رو در ذهن آنها بذاره همچنین از طریق این کار قادر به کنترل کردن آنان بود.این کمکش کرد تا میان دهکده های دیگه شهرت پیدا کنه.

چند وقت بعد،ایتاچی و شیسویی قرار بود که در جلسه ایی شرکت کنند اما شرکت نکردن و بعدها پلیس کونوها جسد شیسویی رو پیدا کرد و شروع به تحقیق درباره مرگشیسویی کرد.نامه ی خودکشی در کنار جسد شیسویی پیدا کردن هر چند با دست خط خود شیسویی بود ولی معلوم بود که به اجبار اینکار رو کرده و هر کسی که از شارینگان استفاده میکنه میتونسته با استفاده از تکنیک چشمی اونو کپی کنه و بنویسه.تو اون نامه شیسویی نوشته بوده که از قبیله اوچیها خسته شده و هیچ آینده ایی نداره.اما پلیس باور کردن این امر که شیسویی خودکشی کرده براش سخت بوده پلیس به ایتاچی تهمت قتل شیسویی رو زد و ایتاچی بعد از شنیدن این حرفا کلی عصبانی میشه و به اونا حمله میکنه که پدرش اونو مواخذه کرد که باس با فکر عمل کنی.
ایتاچی بعد از قتل عام قبیله اوچیها به برادر خودش ساسکه گفت که من شیسویی رو کشتم تا بتونم مانگیکومو امتحان و فعال کنم برای اینکار باید بهترین دوستم را میکشتم تا مانگیکیو شارینگان رو بدست بیارم.
برای بدست آوردن این تغییرات چشمی جدید او ادعا کرد که بهترین دوست خودش رو کشته.اما بعدها دیده شد که بقایای شیسویی توسط رئیس آنبوها ،دانزو شیمورا استفاده شده است.دانزو برای رسیدن به اهدافش دست راست شیسویی و چشمش رو به خودش پیوند زد.هنگامی که دانزو به عنوان ششمین هوکاگه اعلام شد او به کشور آهن برای اجلاس کاگه ها سفر کرد که وسط راه مورد حمله قرار گرفت و باندی رو که به دستش بسته بود باز کرد و از دست شیسویی برای محافظت از خود استفاده کرد.بعدها هنگامی که میفونه مدیر اجلاس کاگه ها اعلام کرد که دانزو رئیس اتحاد نینجاییه کاگه های دیگه شگفت زده شدن و میزوکاگه از بادیگارد خودش که بیاکوگان داشت خواست که به دانزو نگاهی بندازه و متوجه شد که قسمتهایی از بدن شیسویی رو دارا میباشد و بعدها به شرکت کننده گان تو اون جلسه نشان داد که قسمتهایی از بدن شیسویی رو دارا میباشد.
معرفی شخصیت " ناروتو " در انیمه " ناروتو :| "

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای . 1

ناروتو اوزوماکی | Uzumaki Naruto | うずまき ナルト .

اولین حضور : [ مانگا : قسمت اول ] [ انیمه : قسمت اول ]
سن : [ فصل اول 12 ، 13 ] [ فصل دوم 15 ]
تاریخ تولد : 10 اکتبر :|
وابستگان : [ میناتو نامیکازه : پد ] [ کوشینا اوزوماکی : مادر ] هردوشون مردن !
رتبه : گنین :| [ Genin ]

هنگام بدنیا اومدن ناروتو مهر کیوبی [ نه دم ] باز میشه و به دهکده حمله میکنه . چهارمین هوکاگه [ میناتو نامیکازه ] یا استفاده از یک طلسم و قربانی کردن خودش موفق میشه کیوبی رو تو بدن ناروتو که تازه بدنیا اومده زندانی کنه . [ البته نصف چاکرای کیوبی رو هم تو بدن خودش مهر کرد . ]
ناروتو به تنهایی بزرگ میشه . اون پسری شر و شور هست که کار مورد علاقه ـش ایجاد مشکل برای دیگرانه :| که تنها دوستی که داره استادش ایروکا اومینو تو آکادمی ـه . بعد از مدتی که از آکادمی فارغ التحصیل میشه  به همراه " ساسوکه اوچیها " و " هاروتو ساکورا " به رهبری " هاتاکه کاکاشی " تیم تشکیل میدن . اونا بعد از تمرینهای سخت توسط هوکاگه سوم به ماموریت درجه C فرستاده میشن ! که توی این ماموریت با نینحای شیطانی " زابوزا موموچی " مبارزه میکنن . که در طی این مبارزه کیوبی که اسیر ِ ناروتو هست برای اولین بار خودش رو نشون میده ! ..
معرفی شخصیت " ایتاچی " در انیمه " ناروتو "

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای . 1

ایتاچی اوچیها | Itachi Uchiha

اولین حضور : [ قسمت 139 مانگا ] [ قسمت 80 انیمه ] فصل اول !!
سن : [ سری اول 17-18 ] [ سری دوم 21 ]
تاریخ تولد : [ 9 ژوئن ]
ویژگی : چشم شارینگان
خانواده : [ فوگاکو اوچیها ، پدر ] [ میکوتو اوچیها ، مادر ] مرده .. | [ ساسوکه اوچیها ] زنده ..
همکارش تو آکاتسوکی : کیسامه هوشیگاکی .

ایتاچی بزرگترین پسر فوگاکو و میکوتو اوچیها بود و به عنوان یکی از با استعداد ترین افراد در نسل خود به شمار میرفت ! اون وقتی چهارساله بود شاهد کشته شدن افراد زیادی در " سومین جنگ جهانی " شینوبیها بود که همین مسئله باعث ضربه روحی به اون شد و اون رو تبدیل به یک انسان صلح طلب کرد !
زمانی که روباه نه دم به روستا کونوها حمله کرد ایتاچی به تنهایی از برادر کوچک خود ساسوکه مراقبت می کرد و به اون قول داد که هیچ وقت اون رو تنها نمیزاره !
تو سن 7 سالگی از آکادمی به عنوان شاگرد اول فارغ التحصیل شد ! [ یعنی فقط 1 سال آموزش دیده :||||| ] .
تو هشت سالگی تونست به چشم شارینگان تسلط پیدا کنه . تو 10 سالگی امتحان چونین رو پشت سر گذاشت و 6 ماه بعد عضوی از گروه آنبو ها شد و تو 13 سالگی یکی از رهبران گروه آنبو شد !!
پدر ایتاچی بسیار به اون امیدوار بود و آینده خاندان اوچیهارو درون اون میدید و به همین خاطر به پسر کوچکتر توجه کمی داشت !
وقتی خاندان اوچیها نقشه نابودی دهکده کونوهارو کشیدن ، ایتاچی به عنوان یک آنبو ماموریت جاسوسی در روستا قرار داشت ! اون که میدونست این مسئله باعث جنگ دیگه ای میان شینوبی ها میشه شروع به جاسوسی در خاندان اوچیها کرد و تمام اطلاعات را به دانزو " مشاور هوکاگه " و هوکاگه سوم و بزرگان روستا انتقال میداد .
ایتاچی بعد از کشتن بهترین دوست خود شیسویی ، توانست مانگکیو شارینگان را بدست آورد ! و چشم دیگر شیسویی توسط دانزو شیمورا برداشته شد ! [ درواقع به زور ازش گرفت ! ]
ایتاچی مسئول قتل عام تمام خاندان اوچیها است و فقط برادر خود ساسوکه را زنده نگه داشت .
بعد از این ماجرا ایتاچی روستای کونوهارو ترک کرده و عضو گروهی به نام آکاتسوکی میشود ! (:
معرفی شخصبت " دیدارا " در انیمه " ناروتو " [ عشقه این بشر ^_^ + همراه با بالایی ! ]

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای . 1

اولین حضور : [ قسمت 247 در مانگا ] [ قسمت 2 ناروتو شیپودن ] فصل 2 :||
دهکده : [ دهکده پنهان صخره ]
رتبه : [ نامشخص ، احتمالا یه جونین پر قدرت ! ]

دیدارا نینجای گمشده دهکده پنهان صخره است ! او متخصص در انفجاره !!
اون میتونه از خاک رس استفاده کنه و اون رو تقریبا به هر شکل دلخواهیی دربیاره و اون رو در مقابل دشمنش استفاده کنه !
این خاک رس همراه با چاکرای اون مخلوط میشه  و توسط دیدارا قابل انفجار است ! توانایی مخلوط کردن این خاک رس با چاکرا توسط دو دهان هست که روی کف دستای دیدارا هست . تنها چیزی که برای انفجار نیاز داره اینه که خاک رو ببلع و به شکل اون دربیاره . همچنین اون قادر به این کار هست که با چاکراش اون موجود رو زنده کنه .. مطابف با چاکرایی که اون به موجود ساختگیش القا میکنه بین C1 تا C4 هست که C4 از همه قوی تره !
وقتی که پین [ رهبر آکاتسوکی ] اون رو به عنوان یه تروریست متخصص در انفجار شناخت ، اون رو به عنوان عضوی از آکاتسوکی پذیرفت .
دیدارا اساساً با عضویت در آکاتسوکی مخالف بود ولی پس از شکست از ایتاچی مجبور به عضویت شد . از اون به بعد دیدارا در فکر شکست ایتاچی بود و همچنین به دنبال راهی برای مقاومت در گنجتسوی ایتاچی میگشت . پس از عضویت در آکاتسوکی به عنوان هم تیمی ساسوری انتخاب شد ! ساسوری داری یه هنر خاص بود و به همین دلیل برای اون احترام قائل بود و دیدارا اون رو استاد صدا میزد ! بعد از کشته شدن ساسوری [ توسط مادربزرگش و ساکورا ]
اون با توبی هم تیمی شد ! توبی پسر نسبتاً جوونی بوده که سهواً باعث اعصبانیت زیاد دیدارا میشد و دیدارا سعی میکرد از اون محافظ کنه و اون رو به عنوان شاگردش میدید !
دیدارا کسی بود که به دهکده پنهان شن حمله کرد و تا کازه گاکه [ گارا ] که یه جینچوریکی بود رو دستگیر کنه .
اون تونست در شکست دادن گارا موفق بشه . حمله های از راه دور اون بسار آسیب زننده هست همچنین اون بسار باهوشِ و از یک غفلت حریف نهایت استفاده رو میکنه . [ همونکاری که با گارا کرد یعنی ! تا گارا حواس به مردم دهکده بره .  اون به دست مانگکیو شارینگان کاکاشی از بین رفت قابل بازیابی نبود و برای همیشه از بین رفت !
همونطور که ساسوری میتونست خودشو به صورت عروسک دربیاره ، دیدارا میتونه خودشو به یک بمب انسانی دربیاره !
همونطور که توی دستاش 2 دهن داره درونه قفسه سینه ـش هم یه دهن دیگه هست که میتونه در مواقع لزوم باز بشه . وقتی که این دهان باز بشه اون میتونه خودشو به صورت یه بمب زنده دربیاره و محوطه ای رو در حدود 10 کیلومتر مربع و از بین ببره ! اون از این ترفند به عنوان آخرین ترفند در مبارزه با ساسوکه استفاده کرد تا ثابت کنه هنرش مطلق هست . دیدارا از این حقیقت نفرت داشت که ساسوکه بوده که اروچیمارو ُ کشته . در هر حال ساسوکه تونست از اون بمب مهیب زنده بمونه و دیدارا باعث مرگ خودش بود !
معرفی شخصیت " ساسوری " در انیمه " ناروتو " [ هم تیمی دیدارا ] .

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای . 1

اولین حضور : [ قسمت 247 در مانگا ] [ قسمت 2 ناروتو شیپودن ]
دهکده : دهکده پنهان شن .
رتبه : چونین

_

تقریبا سن اون 5 سال بود که مادر و پدرش برای ماموریت به کونوها توسط ساکومو هاتاکه [ پدر کاکاشی ] کشته شدن . و مادربزرگش [ چییو ] اون رو نگه میداره و بزرگش میکنه .
برای اینکه ساسوری ناراحتی از دست دادن پدر و مادرش رو فراموش کنه به اون بازی کردن با عروسک هارو یاد داد . اون حتی در طراحی عروسک علاقه ی بزرگی نشون داد ! اولین عروسک هاشو تو بچگی ساخت . که میبایست جایگزین پدر و مادر اون باشن . [ واقعا هم شبیه پدر و مادرش بودن ! ] اما قلب اون همینجور تاریک تر و سیاه تر میشد . از اون به بعد اون شروع به ساختن عروسک کرد و 50 تا عروسک ساخت که عروسک های آشنای اون 3 عروسک های کانکورو :| [ برادر بزرگ گارا یا همون کازه کاگه ] که اون هارو هم اون ساخته ! هر عروسکی که توسط ساسوری ساخته شده علامت عقرب قرمز روی اون هست . 
5 سال بعد از رفتن ساسوری از ساندایمه کازه کاگه [ کازه کاگه سوم ] بدون هیچ علامتی غیب شد . بعداً مشخص میشه که ساسوری اون رو کشته و بدن اون رو به یه عروسک تبدیل کرده . 
تا الان تنها کسی که تونسته یهانسان رو به عروسک تیدیل کنه ساسوری بوده . اول رگ ها خون و اعضا رو از بدن اون ها جدا میکنه و بر روی بدن کار میکنه و سلاح های مختلف تو بدن جا میزاره . خوبی این عروسک ها اینه که با اینکه اون ها عروسک هستن میشه از جوتسو های اون استفاده کرد حتی اگه ککی گنکای [ به کسی که میتونه چند عنصر رو با هم قاطی کنه و یه جوتسوی جدید بسازه ککی گنکای گفته میشه . ] اون طور که خودش میگه اون 298 عروسک داره که با چییو و ساکورا 300 عروسک میشدن . انسان هایی که تبدیل به عروسک شدن هیروکو ساندایمه کازه کاگه و خود ساسوری هستن . اون این کارو در سن 20 سالگی انجام داده . [ بخاطر همینه که انقدر جوون به نطر میاد ] اون توسط جعبه ای که قلبش درونش هست زنده میمونه .  ساسوری باید برای عضویت تو آکاتسوکی یه ماموریت انجام میداد . ماموریت ساسوری این بود که یه کشور ناآشنا رو به تنهایی فتح کنه . اونطور که خودش میگه با کنترل همزمان 100 عروسک تونست این کارو انجام بده . ساسوری تا وقتی که با چییو و ساکورا جنگید تمام وقت در بدن هیروکو بود . اولین یار یا بهتره بگیم همکار توی آکاتسوکی اوروچیمارو بود که وقتی اوروچیمارو آکاتسوکی رو ترک کرد ساسوری یه دستیارش ُ به نام [ کابوتو یاکوشی ] به دنبال اون فرستاد . بعد دیدارا با ساسوری همکار شد . بعد از اینکه خارج کردن بیجو از بدن گارا تموم شد کاکاشی ، ناروتو ، ساکورا و چییو به دنبال دیدارا رفتن و یه جنگ سخت بین ساسوری ساکورا و چییو شروع شد . که تو این جنگ ساسوری از هیروکو کازه کاگه سوم خودش [ که به عروسک تبدیلش کرده بود ]  و یه جوتسو که به کمک اون 100 عروسک ُ به طور همزمان کنترل میکرد استفاده کرد . ولی توی آخر جنگ گذاشت چییو اون رو با عروسک های پدر و مادرش بکشه ! [ یعنی از قصد اینکارو کرد :|| ]
معرفی شخصیت " کیوسومی سنگوکو " در انیمه " شاهزاده تنیس " [ ببین ا شخصیت های اصلی به کجاها رفتیم :| ]

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای . 1

لقب : [ سنگکو خوش شانس ]
جنسیت : [ مرد |: ]
سن : [ 14 ]
قد : [ cm 170 ]
وزن : [ 59 kg ]
تولد : [ 25 نوامبر *4 آذر ]
گروه خونی : [ o ]
اعضای خانواده : [ پدر ، مادر و خواهر بزرگتر ]
مدرسه راهنمایی : [ یامابوکی ]
کلاس : [ سوم 3 ]
صندلی : [ 14 ]
عضویت در باشگاه : [ حرفه ای ]
بازوی غلب : [ راست دست ]
شیوه بازی : [ همه سبک ]
مهارت های ویژه : [ دانک اسمش ، دید اشیای درحال حرکت و کوهو ]
داده ها( چنین شیوه اندازه گیری قدرتی درتنیس وجودداره ودریک پنج ضلعی از0تا5به هرکدام ازمواردنمره میدن )
سرعت : [ 2 ]
تکنیک : [ 4 ]
هوش : [ 5 ]
استقامت : [ 3 ]
قدرت : [ 3 ]
شغل پدر : [ حسابدار ]
سرگرمی : [ فال گرفتن ، جاسوسی دخترا :||| ]
درس مورد علاقه : [ ژاپنی ، طراحی ، ریاضیات ]
رنگ مورد علاقه : [ رنگ شانس ! ]
اولین حضور : [ قسمت 21 ]
صدا پیشه : [ کوسوکه توریومی * ژاپنی ]
و امیر عطرچی : [ در بعضی از قسمت ها *ایرانی ]

سنگوکو کیوسومی غرور و افتخار تیم تنیس راهنمایی یامابوکی هست . استعداد ذاتی ـش توی تنیس اجازه میده تا یکی از بهترین و قویترین بازیکن کشور باشه . سنگوکو اعتقاد داره که بسار خوش شانس ِ .  که به همین علت بهش لقب سنگوکو خوش شانس رو دادن . که با این حال در روابط با دخترا زیاد خوش شانس نیست :| سنگوکو موهای نارنجی و چشمان آبی داره . اون عاشق اینه که دیگران ُ دست بندازه .
یه سال قبل از شروع سری [ وقتی که سنگوکو سال دوم بود ] به این علت که تزوکا [ کاپیتان تیم سیگاکو ] در کمپ آموزشی نوجوانان شرکت نکرد اون این فرصت ُ پیدا کرد که به جای تزوکا به کمپ آموزشی نوجوانان بره که به همین علت به خاطر پیروزی های پی در پی در کمپ آموزشی بهش لقب خوش شانس دادن . اون اغلب در افرادی 3 بازی میکنه .
سنگوکو چه دخترایی ُ دوست داره ؟ همه دخترای جهانو :||| !

منبع : The Prince of tennis
معرفی شخصیت " اوروچیمارو " در انیمه " ناروتو " .

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای . 1

اولین حضور : [ قسمت 45 مانگا ] [ قسمت 27 انیمه ]
سن : [ 50-51 در سری اول ناروتو ] [ 54 سال در سری دوم ناروتو ]
تاریخ تولد : [ 27 اکتبر ]
رده نینجا : [ سانین ] [ رتبه اس ]

اوروچیمارو یک از شخصیتایمنفی داستان هست . و همینطور یکی از شاگردای ساروتوبی هیروزن [ هوکاگه سوم ] در تیم سه نفره که شامل خودش ، جیرایا و سوناده [ سوناده در حال حاضر هوکاگه پنجم هست ] بود که بعد ها به سانین های افسانه ای شهرت یافتن ! تو زمان جنگ جهانی دوم شینوبیها اوروچیمارو و اعضای تیمش یا یه نینحای افسانه ای به نام هانزو [ رهبر دهکده آمِگاگوره ] مبارزه کردن که اون برای پاداش زنده موندن تو این جنگ یه اون ها لقب سه سانین افسانه ای کونوهارو داد .
اون تو دوره جوانی بسیار باهوش و دارای استعداد فوق العاده ای بود . که بعد از مرگ پدر و مادرش رفتار سادیسم واری که موجب به دنبال رفتن و یاد گیری کینجوتسو [ جوتسو های ممنوعه ] و در نهایت یادگیری تمام جوتسو ها شد ! ._. اون در نابود کردن دهکده کونوها عاجز موند و هوکاگه سوم با اجرای یه تکنیک ویژه [ Shiki Fuujin ] تونست دستای اوروچیمارو ُ طلسم کنه تا نتونه از اون برای تکنیک فنون ها استفاده کنه .
قبل از فرار اوروچیمارو اون 60 تا بچه رو دزدید تا DNA هوکاگه اول به امید خلق دوباره تکنینک چوب به اون ها تزریق کرد . اون قبل اینکه کارش رو تموم کنه مجبور شد کونوهارو ترک کنه و فکر میکرد همه تستها از بین رفته ـن . یاماتو تنها باز مانده از این آزمایشها بود و میتونست از عنصر چوب استفاده کنه ! اوروچیمارو همین آزمایش رو هم برای دانزو انجام داد و به اون عنصر چوب و قابلیت استفاده از چندین شارینگان رو بخشید . که در همین حین بود اوروچیمارو روستارو ترک کرده و وارد سازمانی به نام آکاتسوکی شد ! در سازمان اون اول با کسی به نام ساسوری هم تیم شد با تلاش هم تونستن کار های زیادی برای آکاتسوکی انجام بدن . اما بعد ها کسی به نام ایتاچی اوچیها بعد از کشتن تمام خاندان خودش وارد آکاتسوکی شد . اوروچیمارو از این فرصت برای تسخیر بدن ایتاچی و چشمای شارینگان اون استفاده کرد . اما ایتاچی از نقشه اوروچیمارو با خبر میشه و با شارینگان به مبارزه با اوروچیمارو پرداخت. که در این حین اون دست اوروچیمارو ُ برای جلوگیری از شکستن طلسم توهم چشم کاکاشی قطع کرد . که همین مسئله باعث شد اوروچیمارو آکاتسوکی ُ ترک کنه و به دنیال یه بدن جدید بره .
معرفی شخصیت " لایت یاگامی " در انیمه " دفترچه مرگ "

# مُعرفی شخصیت های انیمه ای . 1

لایت شخصیت اصلی دفترچه مرگ ، یک پسر باهوشی هست که حدود 17 سال سن داره . هنگامی که دفتر مرگ توسط ریوک [ شینیگامی : خدایان مرگ ] در دنیای انسان ها انداخته شد ، لایت اولین کسی بود که به طور اتفاقی با این دفترچه روبه رو شده و پی به راز اون پی میبره و بعدش تصمیم میگیره با عنوان کیرا [ قاتل ] برای پاک کردن پلیدی از دنیا و ساختن آرمانشهر و حکمرانی بر  دنیای جدید دست به کشتن انسانهای فاسد بزند . زیرا او خودش را عدالت خطاب میکرد .
لایت که میدونست " L : ال ] کارگاه زبردستی هست برای اینکه بتونه اون رو از معرکه خارج کنه توسط پدرش که سمت رئیس پلیسی ژاپن رو به عهده داشت به " L : ال " میپیونده و به اون در پیدا کردن و دستگیری کیرا کمک میکنه . اما سرانجام لایت تونست با نقشه ای که از پیش تعیین شده بود ال رو به قتل برسونه . غافل از اینکه شخصیت دیگه ای هم وجود داره که بعد از مرگ ال با عنوان " N : نیئره " در ادامه داستان رونمایی میشه و ادامه کار ال رو به عهده میگیره .
و بعدش نیئره تونست با یه نقشه دست لایت ُ رو کنه . و لایت که تو یه عمل انجام شده قرار گرفته بود برای اینکه بتونه از این معرکه نجات پیدا کنه سعی بر انکار این موضوع و از بین بردن پلیس های حاضر کرد که در نهایت توسط " ماتسودا " یکی از افسران پلیس حاضر مور ضرب گلوله قرار گرفت و کشته شد . و در پایان ریوک که بر روی یه برج بلندی نشسته بود نام لایت یاگامی رو درون دفترچه مرگ مینویسه و به این واقعه پایان میده .
امریکا با این کارتون ترکوند
اسفنج کوچیک دندون خرگوشی Blush

مگه مث باب داریم Blush
صفحه‌ها: 1 2