انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افشای رندرهای Xperia C6 Ultra با دوربین سلفی قدرتمند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بارز‌ترین مشخصه گوشی‌های خانواده Xperia C سونی در اختیار داشتن دوربین‌ سلفی قدرتمند است. در حال حاضر  Xperia C6 Ultra آخرین عضو این خانواده به شمار می‌آید که از دوربین‌های 13 مگاپیکسلی در جلو و عقب استفاده می‌کند. اما گفته می‌شود که دوربین سلفی Xperia C6 Ultra از این هم قدرتمند‌تر خواهد بود.

افشای رندرهای Xperia C6 Ultra با دوربین سلفی قدرتمند 1

 
در هفته‌های گذشته خبرهای بسیاری در مورد Xperia C6 Ultra شنیدیم؛ گوشی هوشمندی که اکنون رندرهای خبری و ویدئوی سه‌بعدی آن به بیرون درز کرده است. این تصاویر، که Onleaks فاش کرده است، واقعی به نظر می‌رسند و به ما نشان می‌دهند که طراحی این دستگاه جدید با C5 Ultra متفاوت است. حاشیه نمایشگر باریک‌تر، تغییر مکان دوربین اصلی در پشت دستگاه و انحنای صفحه نمایشگر در کناره‌ها از جمله تغییراتی است که در طراحی C6 Ultra ایجاد شده است.

براساس شایعات پیشین، اکسپریا سی6 از یک دوربین 20 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو استفاده می‌کند. سونی پردازنده Helio P10 مدیاتک را برای این گوشی در نظر گرفته و در کنار آن 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از microSD قرار داده است.

البته اکسپریا سی6 اولین گوشی هوشمندی نیست که به چنین دوربین سلفی قدرتمندی مجهز می‌شود؛ چند ماه پیش نیز شرکت Oppo از گوشی جدیدی به نام F1 رونمایی کرد که از دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو استفاده می‌کند.