انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: غرور
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ید در ابتدا بگم که غرور بر خلاف آنچه که عوام فکر می کنند چیز بدی نیست. شاید بهتر بگم غرور اعتماد بنفس خیلی بالاست.اعتماد بنفسی که باعث می شه که به هر کس محل نگذارید و خودتون رو از خیلی ها بالاتر بدونید.البته منظورم از غرور بی احترامی به دیگران نیست بلکه احترام بسیار گذاشتن به خود است. جمله مشهوری است که می گه اگه می خواهی بقیه دوستت داشته باشن اول باید خودت، خودت رو دوست داشته باشی!
نکته: این نکاتی که در ادامه می آید ممکن است بعضی از آن ها شبیه پست های قبل مانند" چگونه با اعتماد بنفس باشیم" باشد زیرا که این نکات مشترک است و باید رعایت شود.
1.درد و دل نکنید! شما وقتی از بدبختی ها و نواقص زندگیتون برای بقیه تعریف می کنید درواقع دارید خودتون رو در سطح آن ها پایین می کشید یا حتی پایین تر! کسی که از غم هاش برای بقیه تعریف می کنه هیچ وقت نمی تونه یک آدم جذاب و مغرور جلوه کنه. قرار نیست دروغ بگویید ولی غم هاتون رو برای خودتون نگه دارید و برای بقیه از قسمت خوب زندگیتون تعریف کنید.( بالاخره توی زندگی هر کس اتفاق های خوب هم رخ می دهد!) بهتر است راز های دلتون را برای کسی که خیلی بهش نزدیک هستید تعریف کنید البته به هیچ وجه منظورم جنس مخالف نیست ولی بدونید که صمیمی ترین دوستتون هم ممکن یک روز دشمنتان بشود!
2.کمی مرموز باشید. این گزینه هم بر می گردد به گزینه اول. مرموز به این معناست که پیچیده باشید و همه تاریخچه زندگی و اشتباهاتون و شکست های عشقیتون رو برای همه تعریف نکنید. شما قرار یک آدم موفق جلوه کنید نه یک آدم تو سری خورده! همه تو زندگی اشتباه کردن ولی قرار نیست برا همه تعریف کنند! هر از گاهی سکوت بد نیست البته منظورم سکوت به دلیل عدم اعتماد بنفس نیست.خیلی حرف نزنید. بگذارید یک وجهی از زندگیتان پنهان بماند تا دیگران بخواهند خودشان آن را کشف کنند.
3. از توانایی های خود تعریف کنید. اگر هم توانایی ندارید سعی کنید که مهارتی کسب کنید. بازهم تکرار می کنم دروغ نگویید. مثلا اگر فقط دو ر می فا سل بلدید نگویید که پیانیست هستید! ولی درباره چیز هایی که بلدید و توانایی های که دارید صحبت کنید. و سعی کنید توانایی های خود را بالا ببرید.اطلاعات فرهنگی،هنری،ادبی و فلسفی خود را نیز بالا ببرید.
4. وقتی وارد جای جدیدی می شود مثلا کلاس درس به خود بگویید که از همه بهتر هستید و سعی کنید واقعن بهتر باشید و این بهتر بودن را در راه رفتن خود نشان دهید. سر بالا،سینه جلو و با وقار و آرامش کامل راه بروید گویی از خود خیلی مطمین هستید. هیچ وقت در کلام به دیگران نگویید که من از شما بهتر هستم چون آن وقت به دنبال نقطه ضعفتان می گردند و می خواهند شما را از صحنه به در کنند. رفتار همه چیز را به خوبی نشان می دهد.سعی کنید شاگرد درس خوان کلاس باشید البته منظورم خرخون نیست بلکه برای تحصیلاتتان تلاش کنید و نمره خوب بگیرید و هرروز اطلاعاتتان را با مطالعه افزایش دهید
نسبت به سن خود پخته تر رفتار کنید. صدای لوس و ناز نازی را برای خانه نگه دارید. شاید در خانه شما پرنسس کوچولو باشید و حتی شب ها کنار خرس عروسکیتان بخوابید! اما در اجتماع باید یک ملکه باشید. رفتاری با وقار و پخته در میان هم سن و سال های خود داشته باشید و از زیاد خندیدن و بچه بازی درآوردن به پرهیزید.
6.استایل کلاسیک داشته باشید.( در پست های قبل درباره استایل کلاسیک صحبت شده است.)لباس اسپورت و تیپ های رنگی و جلف پیروی از عوام است. شما قرار است دختری مغرور و خاص باشید.
7. خود را بگیرید. حتمن می گویید آدم باید خاکی باشد! لطفن از این اصطلاحات عوامانه بکار نبرید بلکه بخواهید واقعن جز عوام باشید! یکی از جنبه های غرور گرفتن خود است. یعنی این که به هر کسی رو ندهید. همه آدم ها یکسان نیستند. منظورم برای دوستان صمیمی نیست ولی برای غربیه ها و کسانی که تازه با آن ها آشنا شدید بسیار لازم است. وقتی خودتان را می گیرید یعنی اجازه نمی دهید هر کسی به حریم شخصی شما وارد شود.
8. نخندید!بازم هم می گویم جلو ی هر کسی نخندید خندیدن یعنی من آدم راحت و خاکی و بی تفاوتی هستم که هر کسی را در حریم شخصی خودم راه می دهم!
9. مطالعه کنید. صد در صد نمی خواهید که یک آدم تهی باشید که فقط خودش را می گیرد و هیچ چیز بارش نیست! آن وقت همه می فهمند که شما یک طبل تو خالی هستید. به جز استایل و ظاهر شما درک و شعور شماهم برتری شما را نسبت به دیگر نشان می دهد.
10.با قاطعیت صحبت کنید و دیگران را با تن صدایتان مجبور کنید که به سخنانتان گوش دهند.
11. در انتخاب دوست دقت کنید.آدم های مغرور با کسانی رفت و آمد می کنند که هم سطح خودشان هستند. چه از نظر مالی و چه از نظر دانش و تحصیلات . اگر خودتان ارشد هستید و دوستان لیسانس اشکالی ندارد ولی باید دوست شما هم مثل خود شما اهل کتاب خواندن و گوش دادن به موسیقی فاخر باشد. دوستانتان را با دقت انتخاب کنید زیرا که دوستانتان نشان دهنده شخصیت و علایق شما هستند!
12. هرگز نگووید که بی پول هستید. حتی اگر واقعن پول ندارید یا سر کار بروید یا پولتان را جمع کنید و همه را یکجا خرج نکنید. سعی کنید کیف پولتان هیچ وقت خالی نباشد که مجبور شوید از دیگران پول بگیرید!معمولا آدم های مغرور اگر خیلی پولدار نباشند ، بی پول نیستند! پس سعی کنید خود را پولدار نشان دهید ولی نه با کلام بلکه با چیزهایی که می خرید و با طرز لباس پوشیدنتان.
13.نه بگویید. قرار نیست شما همه را خوشحال کنید و بخواهید با همه مهربان باشید. وقتی کاری را دوست ندارید انجام دهید با قاطعیت بگویید نه. دوستتان از شما کمک می خواهد و شما با او رودربایستی دارید؟! خجالت می کشید بگویید نه؟! فکر می کنید از محبوبیتتان کم می شود؟!! خیر، شما با نه گفتن نشان می دهید که برای خود ارزش قایل هستید و به خود احترام می گذارید پس هرگز کاری را که دوست ندارید انجام ندهید و بگویید نه.
14.بی محلی کنید. اگر کسی به شما توهین کرد کاملا بی تفاوت باشید و با تحقیر به او نگاه کنید گویی او آنقدر بی ارزش است که حتی شما حاضز نیستید جوابش را بدهید. اگر بی حرمتی او غیر قابل تحمل بود با خونسردی تمام جوابش را بدهید و با آرامش محل را ترک کنید.
15. ابراز عشق با کلام ممنوع. یک دختر مغرور هیچ وقت مثل یک دختر عادی عاشق پیشه ابراز عشق نمی کند. حتی اگر واقعن عاشق پیشه هستید! برای عشقتان جذبه داشته باشید. منظورم بداخلاق بودن نیست. در حالی که جدی هستید مهربان هم باشید ولی زیاد روی هرگز!
16.طرز فکر است. وقتی که فکر می کنید زیبا هستید و نسبت به خود حس خوب دارید این حس را هم به دیگران نیز منتقل می کنید و آن ها شما را زیبا می بینند. البته باید برای زیبایی هم تلاش کنید. منظورم فقط با عمل حراحی نیست. ولی اگر دماغتان نقص دارد عمل کردن فکر خوبی است ولی تا جایی که چهره تان دگرگون نشود. زیبایی با چهره عروسکی یا مجسمه فرق دارد. به خودتان برسید استایل شیک داشته باشید ولی یادتان باشد طرز فکر شما از همه این ها مهم تر است.
17.هرروز برای خود تکرار کنید که زیبا و باهوش و با استعداد هستید و از همه بهتر هستید. شاید گفتن این که از همه بهترید ناخوشایند بیاید ولی وقتی این را به خود بگویید این حرف ها در ناخوداگاه شما می رود و شما_اگر نگوییم از همه از خیلی ها_ بهتر می شوید.
18.استاندارد بالا داشته باشید. شما هر غذایی را نمی خورید و از همه جا خرید نمی کنید. چون شما برای خود استاندارد دارید و برای خود ارزش قایل هستید. رستوران ارزانقیمت با غذاهای کیفیت پایین!!! خرید لباس از پایین شهر به علت ارزان قیمت بودن!!! هرگز! حتی اگر تنها هستید هم باید همیشه برای خود ارزش قایل شوید. لوازم آرایش با کیفیت بخرید چون پوستتان اهمیت دارد. غذای خوب بخورید و به بهداشتات اهمیت دهید چون سلامتی شما مهم است. لباس با کیفیت و زیبا بپوشید چون زیبایی شما مهم است. در یک کلمه شما باید عاشق خود باشید.
19. شما از جمع پیروی نمی کنید بلکه جمع از شما پیروی می کند یعنی شما نباید پی رو مد باشید. شما استایل و شخصیتتان را خودتان انتخاب می کنید به گونه ای که همه دوست دارند مثل شما باشند.
20.شمامتفاوت هستید.اگر دوست زیادی ندارید به این دلیل است که خیلی ها حسادت شما را دارند و شما خاص هستید. آدم های خاص و مغرور نمی توانند و نباید با همه دوست شوند چون شما متفاوت هستید. پس بخاطر تنهایی هرگز خود را در حد دیگران پایین نیاورید!
بنابراین چیزی که شما را خاص می کند رفتار و طرز فکر شماست. برای خود ارزش قایل شوید زیرا که شما بهترین هستید.مغرور باشید

Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue


اینم واسه کسایی که دوست دارن مغرور باشن و فکر میکنن افراد مغرور از خود راضینTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongueTongue