انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فروش BYD S6 با شرایط جدید به زودی آغاز می شود .
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فروش BYD S6 با شرایط جدید به زودی آغاز می شود . 1

«خبرماشین» - کارمانیا از آغاز طرح جدید فروش BYD S۶ در آینده ای نزدیک خبر داد.

محصول جدید کارمانیا ، BYD S6، که پیش از این در نمایشگاه های خودرو کرمان و اصفهان به نمایش درآمده و به فروش رفته است، به زودی در طرحی ویژه عرضه خواهد شد.

خودروی شاسی‌بلند BYD-S6 محصول متفاوتی است که افتخارات متعددی را برای بی‌وای‌دی به ارمغان آورده است. از جمله فروش 15 هزار دستگاه از این مدل ظرف مدت تنها هشت ماه در چین، باعث شد این مدل، رتبه نخست در سرعت و میزان رشد فروش در جدول‌ آمارهای رسمی بازار خودروی چین را در کلاس شاسی‌بلند (SUV)، به خود اختصاص دهد. این خودروی شاسی‌بلند شهری و میان‌سایز که در نخستین سال ورودش به بازار عنوان SUV سال چین را نیز به‌دست آورد، اولین خودروی شاسی‌بلند چینی است که توانسته در آزمایش‌های فنی و ایمنی مؤسسه C-NCAP پنج ستاره کامل را دریافت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، S6 از پیشرانه 2.4 لیتری 160 اسب‌بخاری بهره می‌برد و انتقال قدرت نیز بر عهده یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو‌کلاچه است. همچنین دارای امکانات فراوانی از جمله تنظیم برقی صندلی‌ها ، ورود بدون کلید (Keyless)، جی چی اس سازگار با نقشه ایران ، نمایشگر 7 اینچی ، سیستم صوتی با 9 بلندگو ، کروز کنترل ، سنسور‌های پارک عقب و جلو ، 6 کیسه هوا و ... است.