انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فیس لیفت تویوتا اتیوس فاش شد .
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فیس لیفت تویوتا اتیوس فاش شد . 1


به تازگی تصاویری از تویوتا اتیوس با پوشش استتاری روی قسمت های جلو و عقب فاش شده است که نشان می دهد فیس لیفتی برای این سدان در راه است.

این خودرو در فصل فستیوال 2016 در هند عرضه خواهد شد.

در نگاه اول، قسمت جلوی اتیوس جدید فیس لیفت شده تا ظاهری مدرن تر داشته باشد. جلوپنجره این خودرو بازطراحی شده و خطوطی باریک یک طرح V شکل را در مرکز آن ایجاد کرده اند و لوگوی تویوتا نیز روی آن تعبیه شده است. سپر این خودرو نیز بازطراحی شده و دارای هواکش های بازطراحی شده و چراغ های مه شکن مشابه تویوتا ویوس است.

هم چنین بخش هایی از قسمت پشت این خودرو نیز استتار شده است. با توجه به قسمت های استتار شده گمان می رود نواری کرومی بین چراغ های عقب و سپر زیرین فیس لیفت شده برای فیس لیفت اتیوس تعبیه شود.

داخل تویوتا اتیوس 2016 پارچه جدیدی برای تودوزی به کار رفته و فرمان آن به منظور پنهان ساختن طراحی به روز شده اش استتار شده است. گمان می رود این خودرو به پانل تجهیزات دیجیتال مشابه نسخه مخصوص برزیل اتیوس مجهز شود.

هنوز مشخص نیست که تغییراتی در خط تولید موتور این خودرو اعمال خواهد شد یا خیر. اتیوس کنونی با موتور 1.5 لیتری بنزینی با قدرت 90 اسب بخار و گشتاور 132 نیوتون متر و 1.4 لیتری دیزلی با قدرت 68 اسب بخار و گشتاور 170 نیوتون متر موجود است. تنها گزینه گیربکس این خودرو دستی پنج سرعته است.