انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قیمت و مشخصات سخت افزاری گلکسی C5 و C7 لو رفتند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قیمت و مشخصات سخت افزاری گلکسی C5 و C7 لو رفتند 1
به نظر می رسد که سامسونگ آماده رونمایی از خط تولید جدیدی از تلفن های همراه خود شده است؛ سری جدیدی که میان رده هایی با پسوند C هستند. به طور دقیق تر، اگر سری S را پرچمدارها در نظر بگیریم، سری A میان رده های قدرتمند و سری C، میان رده های اقتصادی لقب می گیرند.

در گزارش جدیدی که حالا اخیرا منتشر شده، مشخصات سخت افزاری دو تلفن گلکسی C5 و گلکسی C7 لو رفته و در کنار آن با بررسی قیمت می توان متوجه شد که کدام یک از تلفن های هوشمند جدید سامسونگ ارزش توجه و سرمایه را دارد.

تفاوت میان این دو دستگاه، در نمایشگر و سایز باتری شان خواهد بود. C5 به نمایشگری 5.2 اینچی و C7 به نمایشگری 5.7 اینچی مجهز شده که هر دو رزولوشنی برابر با 1920 در 1080 دارند. اولی با باتری 2600 میلی آمپری 6 میلی متر و دومی با باتری 3300 میلی آمپری، 7 میلی متر ضخامت خواهند داشت.

باقی مشخصه های سخت افزاری میان هر دو دستگاه یکسان است. پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 617، چهار گیگابایت رم، 32 گیابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی لنز f/1.9 و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، از مشخصه های اصلی این دو دستگاه به حساب می آیند. همچنین دو تلفن سری C به Ultra High Sound Quality سامسونگ نیز مجهز خواهند بود.

تلفن ها ابتدا قرار است در آسیا منتشر شوند و به همین دلیل قیمت آن ها به یوآن تقریبا مشخص شده. با تبدیل واحد می توان به این نتیجه رسید که گلکسی C5 را می توان حدودا با 246 دلار و گلکسی C7 را می توان با 276 دلار تهیه کرد.

با این حال، موارد فوق هیچ کدام تایید نشده اند و چند هفته تا رونمایی و عرضه رسمی دستگاه ها به بازار زمان باقی مانده است.