انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: Spaces، سرویس اشتراک گذاری جدید گوگل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گوگل سرویس جدیدی به نام  Spaces را معرفی کرده که می‌توان آن را ترکیبی از پیام‌رسان و شبکه اجتماعی دانست. اما در واقع Spaces بیشتر به درد کاربرانی می‌خورد که می‌خواهند انواع محتوا را در گروه‌های کوچک چند نفره به اشتراک بگذارند.

شما می‌توانید برای خانواده، دوستان یا مثلا همسفرانی که در تور آخر هفته داشتید، اسپیس‌های مختلفی بسازید و افراد متفاوتی را به آنها اضافه کنید. در Spaces امکان اشتراک گذاری لینک، ویدیو، تصویر و متن وجود دارد که گوگل با کمک گرفتن از سرویس‌های یکپارچه خود، آن را برای شما بسیار آسان کرده است.

 
Spaces، سرویس اشتراک گذاری جدید گوگل 1

 
اعضای هر Space در زیر محتوای به اشتراک‌گذاری شده می‌توانند با سایرین تبادل نظر کنند و حتی محتوای جدیدی را اضافه نمایند. ارسال محتوای جدید از طریق نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده خواهد شد، ضمن اینکه پیگیری فعالیت‌های انجام شده در اسپیس‌های مختلف از طریق Activity امکان‌پذیر است.

 
Spaces، سرویس اشتراک گذاری جدید گوگل 1

 
گوگل در بخش جستجوی Spaces اجازه می‌ده تا بر اساس نوع محتوا، نتایج را از یکدیگر تفکیک کنید تا کار گشتن در میان مطالب برای شما راحت‌تر شود.

Spaces از هم اکنون بر روی سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است، ضمنا می‌توانید با رفتن به آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
spaces.google.com از طریق مرورگر وب خود از این سرویس استفاده کنید.