انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رندر جدید گوشی هوشمند OnePlus 3 ؛ ترکیبی از وان پلاس 2 و اچ تی سی 10
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رندر جدید گوشی هوشمند OnePlus 3 ؛ ترکیبی از وان پلاس 2 و اچ تی سی 10 1
اوان بلس افشا کننده مشهور دنیای تکنولوژی تصویری از گوشی هوشمند OnePlus 3 را در حساب توییتر خود منتشر کرده است که ادعا می‌کند رندر نهایی این محصول است. علاوه بر آن وی اعلام کرده است که پرچم‌دار آینده کمپانی وان پلاس از یک باتری 3,000 میلی‌آمپری بهره می‌برد.

گوشی هوشمند OnePlus 3 پرچم‌دار آینده کمپانی وان پلاس و قاتل بعدی پرچم‌داران گران قیمت بازار است. حوالی این محصول درست مانند گوشی‌های عرضه نشده، حواشی و اخبار زیادی وجود دارد. بسیاری از این اخبار ادعا می‌کنند که وان پلاس 3 از یک بدنه تمام فلزی بهره می‌برد. علاوه بر آن بسیاری از امتیازات بنچمارک نیز این را تأیید می‌کنند که این محصول در دو مدل مختلف مجهز به 4 و 6 گیگابایتی همراه با یک تراشه اسنپدراگون 820 عرضه خواهد شد. اینک اوان بلس تصاویر جدیدی را از پرچم‌دار کمپانی وان پلاس منتشر کرده است.

رندر جدید و احتمالاً نهایی گوشی هوشمند OnePlus 3

رندر جدید گوشی هوشمند OnePlus 3 ؛ ترکیبی از وان پلاس 2 و اچ تی سی 10 1


این تصاویر تقریباً مشابه با آنچه هستند که ما در گذشته دیده بودیم. هندستی که دارای پوشش فلزی مات بوده و خطوط آنتن نیز در بالای دوربین پشتی و قسمت زیری دیده می‌شود. ماژول دوربین ما را یاد محصولات گلکسی اس6 و بعد از آن میندازد این در حالی است که زبان طراحی گوشی هوشمند OnePlus 3 نسبت به نسل‌های گذشته خودش تغییر کرده و به سمت اچ تی سی 10 رفته است.البته منظور ما کپی برداری و تقلید از اچ تی سی 10 نیست، بلکه ذهن ما خیلی سریع می‌تواند شباهت‌هایی را بین طراحی این دو محصول بیابد. این در حالی است که امکان دارد تصویر منتشر شده شایعه‌ای بیش نباشد.

اوان بلس علاوه بر انتشار این تصویر عنوان کرده باتری گوشی هوشمند OnePlus 3 دارای ظرفیت 3,000 میلی‌آمپر است. در شایعات گذشته عنوان شده بود این محصول به یک باتری 3,500 میلی‌آمپری مجهز شده است. همچنین پرچم‌دار آینده‌ی شرکت وان پلاس از یک صفحه نمایش با پنل AMOLED بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این محصول دارای صفحه نمایشی در اندازه 5 یا 5.5 اینچ باشد.