انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ موجود در بازار (خرداد ماه)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ موجود در بازار (خرداد ماه) 1

در این مقاله سعی داریم بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ برای این ماه را معرفی کنیم. این کاملا منطقی است که گوشی‌های هوشمند رده‌بالا با ویژگی‌های جدید و مشخصات فنی بالایی که دارند، بسیار هیجان‌انگیز به نظر رسیده و مشتاقان زیادی داشته باشد. این گوشی‌های پرچم‌دار و بالا رده، همان دلیل صف بستن‌های طولانی مردم در جلوی فروشگاه‌ها بوده و باعث می‌شود که برای در اختیار داشتن یکی از آن‌ها، مردم از یکدیگر پیشی بگیرند. دستگاه‌هایی چون سامسونگ گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) و گلکسی نوت 6 (Galaxy Note 6) از آن دسته‌اند.

با این وجود هر کسی استطاعت خرید یک دستگاه بالا رده را نداشته و قیمت بالای این دستگاه‌ها همان دلیلی است که پای گوشی‌های میان رده را به بازار کرده و این سری از دستگاه‌ها را بسیار مفید و قابل توجه نشان می‌دهد و کمپانی Samsung یکی از بزرگ‌ترین سازندگان این قبیل دستگاه‌ها است. در اینجا قصد داریم که جستجوی شما را ساده‌تر کرده و بهترین گوشی‌های میان رده‌ سامسونگ را که هم‌اکنون در دسترس است، ببینیم و نگاهی کوتاه به هرکدام بیندازیم.

Samsung Galaxy A8

بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ موجود در بازار (خرداد ماه) 1

ب
هترین گوشی‌های میان رده سامسونگ را با گوشی گلکسی A8 آغاز می‌کنیم. Galaxy A8 یک فبلت میان رده از سامسونگ بوده که با طراحی فوق‌العاده نازک و ساخت کم‌وزنش ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نمایشگر این گوشی از حد متوسط بهتر بوده و در حالت صفحه نمایش Basic رنگ‌هایی دقیق و زیبا به نمایش می‌گذارد.

پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 615 کوالکام به آن قدرت داده و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405 در کنار آن قرار گرفته است. 2 گیگابایت رم داشته و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

عمر باتری آن نیز خیلی کم نبوده و به‌راحتی می‌تواند با یک‌بار شارژ کامل برای یک روز تا یک و نیم روز به این گوشی قدرت دهد. قیمت خرده فروشی فبلت گلکسی ای 8 سامسونگ، چیزی در حدود 389 دلار است

(Samsung Galaxy A7 (2016

بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ موجود در بازار (خرداد ماه) 1


سامسونگ گلکسی A7 مدل 2016 نیز با بدنه‌ای باریک و زیبا در بین بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ قرار می‌گیرد. این گوشی، دستگاهی با عملکرد بالا نیست؛ اما با توجه به مشخصات آن به‌راحتی در بین بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ قرار می‌گیرد. این گوشی به یک نمایشگر خوب مجهز شده و از عمر باتری خوبی نیز برخوردار است.

گوشی گلکسی ای 7 سامسونگ با ابعاد 7.3 در 74.1 در 151.5 میلی‌متر، 172 گرم وزن داشته و نمایشگر 5.5 اینچی سوپر آمولد آن از رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل برخوردار شده است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و دوربینی 5 مگاپیکسلی در جلو بخش ثبت تصاویر را در آن به ‌عهده دارند. قیمت این گوشی 440 دلار است.

(Samsung Galaxy A5 (2016

بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ موجود در بازار (خرداد ماه) 1


این دستگاه تا حدود زیادی شبیه به گوشی Galaxy A7 بوده؛ اما با نمایشگر کوچک‌تر 5.2 اینچی همراه شده است. گوشی گلکسی ای 5 مدل 2016 یک دستگاه میان رده‌ی شسته و رفته به‌حساب می‌آید و از لحاظ عملکرد نیز دستگاه نسبتا خوبی است. در این گوشی کمپانی Samsung بیشتر بر روی پرداخت طراحی آن تاکید داشته تا نرم‌افزار در حال اجرای آن، این گوشی از رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل پشتیبانی کرده، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی داشته و به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربینی 5 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است.

باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی آن بیش از 16 ساعت زمان مکالمه را با یک شارژ کامل در اختیار کاربر قرار خواهد داد. این باتری از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار شده است. این دستگاه با برچسب قیمت 329 دلار همراه شده است

(Samsung Galaxy A3 (2016

بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ موجود در بازار (خرداد ماه) 1


اگر برای خرید گوشی Galaxy S6 بودجه‌ی کمی دارید پس بهتر است که گوشی Samsung Galaxy A3 مدل 2016 را برای خودتان انتخاب کنید. این گوشی 4.7 اینچی همان طراحی گلکسی ای 7 و گلکسی ای 5 را داشته و با یک پردازنده‌ی مرکزی 4 هسته‌ای، 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه شده است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت داشته و دوربینی 5 مگاپیکسلی در جلوی آن دیده می‌شود.

نمایشگر 4.7 اینچی آن از تراکم پیکسلی 312 پیکسل بر هر اینچ برخوردار بوده و یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی به آن نیرو می‌دهد. گلکسی ای 3 با ابعاد 7.3 در 65.2 در 134.5 میلی‌متر، 132 گرم وزن داشته و با قیمت 329 دلار قابل خریداری است.

Samsung Galaxy S5

بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ موجود در بازار (خرداد ماه) 1


بله شاید این گوشی اکنون در بین بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ قرار گیرد؛ اما این دستگاه پرچم‌دار سال 2014 کمپانی سامسونگ است. طراحی آن کمی زشت است؛ اما برای مقایسه در بین بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ باید گفت که از نکته‌ی جذابی برای فروش برخوردار است.

بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ که می‌توان برای ماه مه 2016 تهیه کرد

گوشی گلکسی اس 5 سامسونگ ضد آب بوده، نمایشگر فول اچ دی 5.1 اینچی داشته و 2 گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. تراشه‌ی اسنپدراگون 801 در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 330 به آن قدرت می‌دهند. دوربینی 16 مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته و در جلو به دوربینی 2 مگاپیکسلی مجهز شده است.

اگر به دنبال یک گوشی میان رده با قیمت مناسب می‌گردید، زمان را از دست ندهید. این گوشی هوشمند با قیمت 360 دلار قابل خریداری خواهد بود.

(Samsung Galaxy J7 (2016

بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ موجود در بازار (خرداد ماه) 1


گلکسی J7 مدل 2016 دارای نمایشگر 5.5 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. این دستگاه از یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز قدرت گرفته، 2 گیگابایت رم داشته و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت جای گرفته و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی آن دیده می‌شود. این دستگاه در مارس 2016 معرفی و از آوریل امسال در دسترس قرار گرفت.