انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شباهت زیاد OnePlus 3 به پرچمدار HTC
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در ماه ژوئیه سال گذشته، وان‌پلاس از دومین گوشی پرچمدار خود به نام 2 یا همان OnePlus 2 پرده برداشت. اکنون پس از گذشت 10 ماه از آن تاریخ، باید خود را برای معرفی پرچمدار بعدی این شرکت یعنی OnePlus 3 آماده کنیم.

وان‌پلاس 3 یکی از گوشی‌هایی است که روزهای گذشته بارها تصاویر نمونه آزمایشی آنها را دیده‌ایم و تقریبا از مشخصات سخت‌افزاری آن مطلعیم. بدنه تمام‌فلزی، نمایشگر 5.5 اینچی، پردازنده اسنپ‌دراگون 820، دوربین 16 مگاپیکسلی و حافظه رم 6 گیگابایتی از جمله مواردی است که در شایعات مختلف به آنها اشاره شده.

 
شباهت زیاد OnePlus 3 به پرچمدار HTC 1

 
اکانت توییتر Evleaks امروز تصویر تازه‌ای از OnePlus 3 منتشر کرد که می‌تواند جزئیات بیشتری از طراحی و اجزای بدنه این گوشی به ما نشان ‌دهد. در این تصویر بدنه فلزی دستگاه به‌خوبی قابل مشاهده است که طراحی ساده پشت آن بی‌شباهت به HTC One M9 نیست.

Evleaks، علاوه بر انتشار این رندر، به نمایشگر AMOLED و باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی دستگاه نیز اشاره کرده است، اما در تایید یا رد عرضه دو مدل مختلف از وان‌پلاس 3 حرفی به زبان نیاورده.

هنوز مشخص نیست پرچمدار بعدی وان‌پلاس دقیقا در چه تاریخی معرفی خواهد شد، اما امیدواریم تا 2 ماه دیگر و در سالگرد معرفی وان پلاس 2 این اتفاق رخ دهد.