انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اولین شتاب‌دهنده اپل در هندوستان افتتاح می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کشور هندوستان به یکی از بزرگ‌ترین بازارهای تجاری برای کمپانی‌های تکنولوژی‌محور تبدیل شده است؛ مردم این کشور علاقه بسیار زیادی به گجت‌ها دارند تا جایی که برخی کمپانی‌ها مراسم رونمایی از پرچمدار خود را در هند برگزار کرده یا حتی عرضه بعضی از گجت‌ها را محدود به این کشور می‌کنند. این موضوع نشان از اهمیت بسیار بالای هندی ها برای مدیران تکنولوژی دارد.

 
اولین شتاب‌دهنده اپل در هندوستان افتتاح می‌شود 1

 
تیم کوک مدیرعامل کمپانی اپل طی سفری که به این کشور داشته است از برقراری امکانات جدید برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ مبتنی بر پلتفرم‌های اپل خبر داد؛ وی اذعان داشت:



هندوستان یکی از مهم‌ترین و معتبرترین مراکز سرمایه‌گذاری و تجاری اپل است. این کشور پتانسیل‌های فراوانی در ساخت اپلیکیشن برای گجت‌های اپل دارد که به همین منظور یک ارتباط جدید میان مدیران اپل و توسعه‌دهندگان هندی برقرار خواهیم کرد.

 
اولین شتاب‌دهنده اپل در هندوستان افتتاح می‌شود 1

 
این ارتباط که از سوی مدیر اپل وعده داده شده اصطلاحا شتاب‌دهنده نام دارد. این کمپانی به دنبال برقراری ارتباط مهندسان و برنامه‌نویسان اپل با توسعه‌دهندگان هندی به منظور کمک به آن‌ها و تولید اپلیکیشن‌های استاندارد است. طی این پروژه کنفرانس‌هایی در قالب پرسش و پاسخ و این قبیل تعامل‌ها برگزار شده و توسعه‌دهندگان را از روند کاری اپل مطلع می‌سازند.

البته شاید بدانید که شتاب‌دهنده عموما به استارت‌آپ‌های کم‌هزینه با کم‌ترین نیاز به مدیریت و بیشترین بازدهی گفته می‌شود، اما تیم‌کوک به دلایل نامعلوم اصرار به استفاده از این لفظ در توصیف برنامه‌های آتی خود در هند داشت. از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اپل برای این شتاب‌دهنده می‌توان به نقد و بررسی اپلیکیشن‌ها، آموزش برنامه‌نویسی Swift، آموزش تولید اپ برای تمامی گجت‌های این کمپانی و ارائه امکانات بیشتر برای توسعه‌دهندگان هندی اشاره کرد.