انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اکران «شاهزاده روم» در سالروز ولادت امام عصر (ع) در فرانسه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اکران «شاهزاده روم» در سالروز ولادت امام عصر (ع) در فرانسه 1
سینماپرس: انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان در خانه فرهنگ ایران در پاریس اکران خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، «شاهزاده روم» محصول گروه «هنر پويا» یکشنبه ۲ خرداد مقارن با ۲۲ می ۲۰۱۶ ساعت ۱۹ در جشن بزرگ نیمه شعبان در سالن نمایش اِتوآل خانه فرهنگ ایران در پاریس به نمایش درمی آید.

این برنامه به همت رایزن فرهنگی ایران در فرانسه و انجمن اسلامی دانشجویان پاریس و با حضور حامد جعفری تهیه کننده «شاهزاده روم» برای ایرانیان مقیم فرانسه برگزار خواهد شد.

«شاهزاده روم» تاکنون علاوه بر ایران در انگلیس، امارات، لبنان، عراق، عربستان، کویت، ساحل عاج و بحرین اکران شده است. این انیمیشن در سال ۲۰۱۵ در لبنان توانسته بود عنوان ششمین فیلم پرفروش اکران را به خود اختصاص دهد.

انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری پس از کسب لوح تقدیر ویژه در سی ‌و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در سال گذشته توسط گروه هنر پویا با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» توانست به فروش ۵ میلیارد تومانی در گیشه سینماهای ایران و رتبه سومین فیلم پرمخاطب سال دست یابد.

این انیمیشن سینمایی کاری است از گروه «هنرپویا» (کنسرسیوم مشترک مؤسسات هفت ‌سنگ و سلوک ‌افلاکیان) كه بیش از ده سال سابقه تولید پویانمایی داشته و تاکنون توانسته است بیش از ۱۵۰ برنامه مختلف در قالب های سینمایی، سریال، مجموعه، آثار کوتاه و ... را تولید و عرضه کند.
به نظرم قشنگ نبوددد Confused Confused 290