انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آیا آیفون 7 هم به لرزشگیر اپتیکی تصویر مجهز می‌شود؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تا‌کنون شایعات زیادی در مورد نسل جدید آیفون شنیده‌ایم؛ آیفون‌هایی که احتمالا آیفون 7 و 7 پلاس نام خواهند گرفت. اگرچه به نظر می‌رسد این نسخه از آیفون‌ها تفاوت ظاهری زیادی با نسل قبلی خود ندارند، بهبودهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله آپگرد دوربین را به همراه دارد.

شایعات تاکنون از دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس خبر داده است؛ دوربینی که تثبیت‌کننده اپتیکی تصویر نیز دارد. با این حال موسسه Nomura Securities پیش‌بینی می‌کنند که این بار هر دو آیفون به تثبیت‌کننده اپتیکی تصویر (OIS) مجهز می‌شوند. همانطور که می‌دانید در حال حاضر تنها آیفون 6 پلاس و 6 اس پلاس به تثبیت‌کننده اپتیکی تصویر مجهز هستند و اگر آیفون 7 هم از این ویژگی برخوردار شود این اولین آیفون 4.7 اینچی اپل است که به OIS مجهز می‌شود. استفاده از OIS باعث بهبود کیفیت عکس به خصوص در نور کم می‌شود.

 
آیا آیفون 7 هم به لرزشگیر اپتیکی تصویر مجهز می‌شود؟ 1

 
این موسسه همچنین اشاره می‌کند برخلاف سال‌های پیش که سونی ماژول‌های دوربین آیفون را تولید می‌کرد امسال احتمالا این شرکت نمی‌تواند در مدت معین تعداد ماژول مورد نظر اپل را تولید کند و به همین خاطر بیشتر ماژول‌های دوربین اپل را این‌بار ال‌جی تولید خواهد کرد. همانطور که می‌دانید اپل همیشه به دنبال دوربینی عالی در گوشی‌های خود بوده است و اکنون نیز تغییر تولیدکننده نباید روی کیفیت تاثیر بگذارد.

درست همچون سال‌های پیش، اپل آیفون‌های جدید خود را در ماه سپتامبر معرفی می‌کند و با نزدیک شدن به این تاریخ شایعات، عکس‌ها و اخبار دقیق‌تری را خواهیم شنید.