انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: لزوم تطبیق پروژه‌های اجرایی کشور با پایان نامه‌های دانشجویی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لزوم تطبیق پروژه‌های اجرایی کشور با پایان نامه‌های دانشجویی 1

رییس گروه پژوهش، فناوری و زیرساخت ستاد راهبردی توسعه علوم و فناوری‌های شناختی کشور بر لزوم تطبیق پروژه‌های اجرایی کشور با پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه آذربایجان‌ شرقی، مجید نیلی در نشست تخصصی روسای دانشگاه‌های استان با کمال خرازی، دبیر توسعه علوم و فناوری‌های کشور اظهار کرد: اولین بار است که در کشور متخصصان علوم شناختی در یکی از استان‌ها به صورت منسجم و هماهنگ در جلسه بسیار خوبی شرکت می‌کنند. امیدواریم با افزایش همکاری‌های مرکز و استان‌ها بتوانیم به اهداف خود در حوزه علوم شناختی دست یابیم.



وی با بیان اینکه آذربایجان‌ شرقی در حوزه علوم شناختی، دارای اهمیت و جایگاه بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: حوزه علوم شناختی، حوزه‌ای میان رشته‌ای است و دانشگاه تبریز می‌تواند حلقه وصل تمامی دانشگاه‌های استان بوده و فعالیت‌های بسیار ارزشمندی در این حوزه انجام دهد.



رییس گروه پژوهش، فناوری و زیرساخت ستاد راهبردی توسعه علوم و فناوری‌های شناختی کشور تصریح کرد: انتظار داریم که سخنان مطرح شده در جلسات این چنینی، باقی نمانده و شاهد تحقق آن‌ها در مقام عمل نیز باشیم.



نیلی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار کرد: عده‌ای انتظار دارند که تجهیزات کلاسیک و درجه اول جهانی در اختیار آنان قرار گیرد که تحقق این امر در شرایط کنونی، امکان پذیر نیست.



وی ادامه داد: ما باید به دنبال شرایط جایگزین بوده و به شبکه‌سازی امکانات و نیروی انسانی در این حوزه بیش از پیش توجه کنیم.



وی خطاب به روسای دانشگاه‌های استان افزود: ما دانشگاهیان باید نهایت تلاش خود را بکنیم تا به هیچ وجه تحت تاثیر تغییر مدیریت‌های دولتی و سیاست‌های انقباضی مالی قرار نگرفته و در عین حال برای دانشگاه‌ها، درآمدزایی نیز بکنیم.



نیلی تصریح کرد: متناسب با آیین‌نامه‌های خود از اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان حمایت کرده و به هیچ وجه آن‌ها را زیر پا نمی‌گذاریم.



وی همچنین بر لزوم تطبیق پروژه های اجرایی کشور با پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تاکید کرد.



انتهای پیام