انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قاب آیفون ۷ از وجود سنسورهای دوگانه در این محصول حکایت دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قاب آیفون ۷ از وجود سنسورهای دوگانه در این محصول حکایت دارد 1

اخیرا رویدادی به نام Computers Unlimited Exposed در شهر لندن برگزار شده است. شاید اخبار اصلی خود Exposed 2016 چندان جذابیتی برای ما و شما نداشته باشد، اما مطمئنا لو رفتن یا بهتر است بگوییم معرفی عجیب قاب آیفون ۷ در این مراسم، یکی از جذاب‌ترین اخبار خروجی از محل کنفرانس است!



در بخشی از این رویداد، کمپانی Cygnett که در زمینه‌ی تولید قاب، کیف و پوشش‌های محافظتی برای اسمارت فون‌ها و تبلت‌های مختلف بازار فعالیت می‌کند، از قاب آیفون ۷ رونمایی کرده است! این رونمایی توسط خبرنگاران سایت PocketLint ثبت شده و به‌سرعت در فضای سایت‌های مختلف جهان پخش شده است.

جالب است بدانید که رونمایی از قاب آیفون ۷ به‌صورت کاملا رسمی انجام گرفته و طبق صحبت‌های سخنگوی این کمپانی استرالیایی، این کیس و البته پوشش محافظتی شیشه‌ای آن برای پنل جلو، کاملا برمبنای طرح اصلی آیفون ۷ ساخته شده‌اند. اما نکته‌ی عجیب‌تر این است که مسئولان Cygnett برای معرفی این قاب از آیفون ۶ اس استفاده کرده‌اند و این مدل را درون قاب آیفون ۷ (iPhone 7) قرار داده‌اند!

ممکن است بگویید که خب اینکه عجیب نیست، نمی‌توانند از آیفون ۷ استفاده کنند که! بله این حرف شما کاملا درست است. اما این نکته از آن جهت عجیب و شاید بهتر بگوییم دلسرد‌کننده است که نشان می‌دهد اپل در طراحی بدنه و ابعاد آیفون ۷ هیچ تغییری را ایجاد نخواهد کرد و همان‌طور که پیش‌بینی‌ها و کارشناسانی نظیر مینگ چی کو قبل از این مدعی شده بودند، نسل هفتم آیفون هیچ تغییر مهمی را به همراه نخواهد داشت و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اپل تغییرات اصلی را برای دو نسل بعد، یعنی آیفون ۲۰۱۷ نگه داشته است.

قاب آیفون ۷ به همراه سنسور دوگانه

قاب آیفون ۷ از وجود سنسورهای دوگانه در این محصول حکایت دارد 1

اصلا دلمان نمی‌خواهد این موضوع اتفاق بیافتد اما به نظر می‌رسد که تنها تغییری که اپل برای آیفون ۷ در نظر گرفته است، استفاده از دو سنسور به‌جای یک سنسور در بالای پنل جلویی پرچم‌دار جدید خود است! همان‌طور که در این تصاویر مشخص است، تنها وجه تمایز این قاب با قاب‌های محافظ آیفون ۶ اس، وجود دو حفره برای دو سنسور در بالای دوربین و بلندگو است که البته هنوز مشخص نیست که این سنسور اضافه مربوط به چه عملکردی است.

به هر حال با اینکه این قاب آیفون ۷ به‌صورت رسمی و از سوی یک کمپانی مطرح معرفی شده است، هنوز هم نباید ناامید شد و ممکن است که اپل برای مخفی ماندن قابلیت‌های هیجان‌انگیز نسل جدید آیفون‌های خود، حتی کمپانی‌های سازنده‌ی لوازم جانبی را هم در جریان نگذاشته باشد؛ هرچند که احتمال آن چیزی نزدیک به احتمال احداث یک اپل استور در ایران است و نباید چندان هم به آن دل ببندیم!