انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فروش پلی‌استیشن 4 از مرز 40 میلیون دستگاه عبور کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فروش پلی‌استیشن 4 از مرز 40 میلیون دستگاه عبور کرد 1


اخیرا سونی اعلام کرده که فروش کنسول نسل هشتمی خود یعنی پلی‌استیشن 4 از مرز 40 میلیون دستگاه عبور کرده و این بدین معنی‌ است که این کنسول هنوز در حال پیش‌روی و جلو زدن از رقبای خود است. با گیم‌شات همراه باشید.

 این آمار تا تاریخ 22 می 2016 (2 خرداد 1395) محاسبه شده و تاکنون رقم دقیقی برای این آمار اعلام نشده است. همچین سونی اعلام کرد که، پلی‌استیشن 4 سریع‌ترین فروش را در تاریخ کنسول‌های پلی‌اسیتشن داشته است.

اما خواه یا ناخواه تا به حال پرفروش‌ترین کنسول تاریخ پلی‌استیشن، پلی‌استیشن 2 است که با چیزی حدود 155 میلیون فروش در جهان، آمار پرفروش‌ترین کنسول را به خود اختصاص داده.

پلی‌استیشن 4 از نظر فروش محصولات دیجیتالی، تا به حال 270.9 میلیون انواع نرم‌افزار را به فروش رسانده که سهم عمده آن به Uncharted 4: A theif’s End اختصاص دارد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که در سال آینده و با عرضه The Last Gaurdian و Gran Turismo این رکورد جا به جا شود.

می‌توان گفت سونی یکی از سال‌های بسیار خوب خود را پشت سر گذاشته و انتظار دارد تا آپریل 2017 بیش از 20 میلیون پلی‌استیشن 4 دیگر فروش داشته باشد. البته تمرکز سونی فعلا بر روی دستگاه واقعیت مجازی Playstation VR و پلی‌استیشن نئو است.