انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: احتمال زیاد نامگذاری سیستم عامل اندروید N به یک نام با تلفظ بسیار سخت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
احتمال زیاد نامگذاری سیستم عامل اندروید N به یک نام با تلفظ بسیار سخت 1


برای نامگذاری سیستم عامل اندروید N کمپین‌های زیادی در سراسر دنیا به راه افتاده است. در این میان یک کمپین هندی که طرفداران بی‌شماری دارد نامی با تلفظ سخت را انتخاب کرده‌اند که به‌احتمال فراوان به‌عنوان نام نسخه‌ی بعدی اندروید انتخاب خواهد شد.


گوگل به‌رسم سنت هرساله‌ی خود یک نام مستعار برای سیستم عامل اندروید انتخاب می‌کند. امسال این کمپانی دست به یک ابتکار جالب زد و انتخاب نام اندروید را بر عهده‌ی مردم سراسر دنیا گذاشته است. این نام باید با حرف N آغاز شود و حتما نام یک شیرینی باشد. تا قبل از نامگذاری رسمی این سیستم عامل ما آن را با نام اندروید N یا اندروید 7 می‌شناسیم. نامگذاری نسخه‌ی بعد اندروید توسط مردم از این جهت اهمیت دارد که اکثریت آن را می‌پسندند و به آن حس نزدیکی پیدا خواهند کرد. پیش‌تر در گجت نیوز خبری را مبنی بر به راه افتادن کمپینی در خصوصنامگذاری اندروید Nبه NABAT بودیم که توسط مردم ایران به راه افتاده بود.
محبوب‌ترین نام در میان کمپین‌های نامگذاری سیستم عامل اندروید N
احتمال زیاد نامگذاری سیستم عامل اندروید N به یک نام با تلفظ بسیار سخت 1
همان‌طور که می‌دانید گوگل در انتخاب حرف اول از نسخه‌‌های اندروید از یک قانون خاص تبعیت می‌کند. حروف اول هر نسخه از اندروید به ترتیب حروف الفبای انگلیسی انتخاب می‌شوند. پس نسخه‌ی بعدی اندروید با حرف N شروع می‌شود و نسخه‌ی بعد از آن با حرف O شروع خواهد شد.
کمپینی که در یک ایالت جنوبی کشور هند به نام کرالا (Kerala) به راه افتاده است که توانسته طرفداران زیادی را برای نامگذاری نسخه‌ی بعدی اندروید به Neyyappam برای خود دست‌وپا کند
در روزهای گذشته یک کمپین برای نامگذاری سیستم عامل اندروید N توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. کمپینی که در یک ایالت جنوبی کشور هند به نام کرالا (Kerala) به راه افتاده است و توانسته طرفداران زیادی را برای نامگذاری نسخه‌ی بعدی اندروید به Neyyappam برای خود دست‌وپا کند. تلفظ این کلمه کمی سخت و ناهمگن است و شمارا به‌زحمت می‌اندازد، مخصوصا اگر زبان‌اصلی شما انگلیسی باشد.
Neyyappam یک دسر سرخ‌شده‌ی محبوب هندی است که از برنج و شکر زرد (Jaggery) تهیه می‌شود. این نام تا به این لحظه در رتبه‌ی اول اسم‌های انتخاب‌شده برای اندروید N قرار دارد. پس‌ازاین نام Nectarines، Nachos و Navy Bean در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
کمبین نامگذاری سیستم عامل اندروید N به Neyyappam توانسته گوی سبقت را از سایر رقبا برباید و به پرطرفدارترین نام پیشنهادی برای اندروید N بدل شود. طرفداران این کمپین یک لوگوی زیبا نیز برای نام Neyyappam طراحی کرده‌اند که به‌نوبه‌ی ‌خود بسیار جالب‌توجه است.