انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: طراحی بدنه آیفون 7 کاملا مشابه آیفون 6 اس است!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برندهای معتبر تولیدکننده لوازم جانبی با رونمایی از جدیدترین کیس‌ها و کاورهای خود معمولا طراحی ظاهری و مشخصات بدنه پرچمداران آینده را افشا می‌کنند. کمپانی Spigen ید طولایی در این زمینه دارد که بیشتر شهرت خود را با افشای طراحی ظاهری گلکسی اس5 و پرچمداران بعد از آن به دست آورد. این‌بار نوبت به کمپانی دیگری به نام Cygnett رسیده تا در کنفرانسی که در لندن برگزار می‌شود، طراحی ظاهری احتمالی آیفون 7 را افشا کند. البته هیچ راه قابل اعتمادی برای تایید یا تکذیب ادعای این شرکت درباره طراحی ظاهری پرچمدار اپل وجود ندارد؛ به هر حال در ادامه ابعاد مختلف ماجرا را بررسی می‌کنیم.

 
طراحی بدنه آیفون 7 کاملا مشابه آیفون 6 اس است! 1

 
قبلا شایعاتی درباره طراحی تکراری آیفون 7 و شباهت بی‌اندازه آن به آیفون 6 و 6اس منتشر شده بود، اما همچنان امیدواریم شاهد پرچمداری متفاوت از سال‌های گذشته باشیم. خبر بد این‌که کمپانی ساینت مدعی است آیقون بعدی بسیار به نسل گذشته شباهت دارد؛ برای اثبات این ادعا هم کاور‌ها و کیس‌هایی را که در رویداد لندن رونمایی کرد با گوشی‌ آیفون 6اس آزمایش کرد و در معرض نمایش عموم قرار داد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، با اطمینان می‌توان گفت که نه تنها طراحی ظاهری گوشی عوض نمی‌شود بلکه ابعاد مشابهی هم با 6اس دارد و کاربرانی که به کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر امیدوار بودند با شنیدن این خبر امید خود را کاملا از دست می‌دهند.

 
طراحی بدنه آیفون 7 کاملا مشابه آیفون 6 اس است! 1

 
یکی از نکته‌های جالبی که با مشاهده تصاویر متوجه شدیم، وجود دو سنسور در بالای نمایشگر گوشی است. محافظ نمایشگرهایی که در این رویداد معرفی شده‌اند حاوی دو سوراخ در بالای بلندگو هستند؛ از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که آیفون 7 احتمالا در بخش جلویی به سنسوری جدید مجهز می‌شود! به هر حال هرچه به شهریور نزدیک می‌شویم، شایعات و اخبار متنوع بیشتری درباره پرچمداران 2016 اپل منتشر می‌شود که لازم نیست همه آن‌ها را باور کنید، اما بعضی‌شان ارزش یک‌بار مطالعه‌کردن دارند.