انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گوشی وان پلاس ۳ توسط FCC تایید شد؛ مشخصات سخت افزاری همان قبلی‌ها هستند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گوشی وان پلاس ۳ توسط FCC تایید شد؛ مشخصات سخت افزاری همان قبلی‌ها هستند 1

کمپانی وان پلاس یکی از آن برندهای چینی محبوبی است که همراه با موج جدید اسمارت فون‌های ارزان‌قیمت تولید شده در این کشور به موفقیت رسیده است. به‌تازگی نیز اخبار و شایعات مختلفی پیرامون پرچم‌دار جدید این کمپانی یعنی گوشی وان پلاس ۳ (OnePlus 3) منتشر شده است.



همان‌طور که احتمالا دیگر می‌دانید، تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند قبل از اینکه از دیوایس خود رونمایی و آن را وارد بازارهای جهانی کنند، باید از موسسه‌ی TENNA و کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده‌ی آمریکا یا همان کمیسیون FCC، استانداردها و مجوزهای مربوطه را دریافت کنند. این اتفاق به‌تازگی برای وان پلاس ۳ نیز افتاده است و این موضوع نشان می‌دهد که بسیار به زمان معرفی آن نزدیک شده‌ایم.

مشخصات سخت افزاری و ابعاد اسمارت فون جدید کمپانی وان پلاس یعنی گوشی وان پلاس ۳ نیز اولین بار، چند روز پیش و در بررسی‌های TENNA مشخص شدند. حالا نیز بعد از دریافت تاییدیه‌های FCC، اکثر آن اطلاعات تایید شده‌اند و با توجه به تایید دو نهاد معتبر، به نظر می‌رسد که احتمالا کمپانی سازنده نیز دقیقا همین مشخصات فنی را برای تولید وان پلاس ۳ در نظر خواهد گرفت.

گوشی وان پلاس ۳ توسط FCC تایید شد؛ مشخصات سخت افزاری همان قبلی‌ها هستند 1

در تاییدیه‌های FCC آمده است که طول این اسمارت فون معادل ۱۵۱ میلی‌متر و عرض آن ۷۴ میلی‌متر است و ضخامتی معادل ۷ میلی‌متر دارد. وزن این دیوایس هم ۱۵۸.۷۵ گرم ثبت شده است که این ارقام در مجموع با ارقام گزارش شده توسط TENNA، تفاوت‌هایی بسیار جزئی در حد چند میلی‌متر دارند.

از گوشی وان پلاس ۳ حدود پانزده روز دیگر رونمایی می‌شود

گفتنی است که با اطلاعاتی که تا به حال از قسمت‌های مختلف گوشی وان پلاس ۳ در گزارش‌ها و شایعات مختلف منتشر شده است، پرچم‌دار جدید این برند چینی دارای باتری با ظرفیت شارژدهی ۳ هزار میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از نسل جدید اینترنت همراه 4G LTE، وای فای و بلوتوث با ورژنی نامشخص خواهد بود و نسخه‌ی 3.1.0 رام Oxygen OS نیز به‌صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب می‌شود.

فراموش نکنید که مدیران وان پلاس قرار است حدود دو هفته‌ی دیگر و در تاریخ چهاردهم ماه ژوئن (سه شنبه ۲۵ خرداد) طی مراسمی به‌طور رسمی از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کنند.