انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آغاز فراخوان "جشنواره کتاب سال فرهنگی دانشجویان" از هفته آینده
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آغاز فراخوان "جشنواره کتاب سال فرهنگی دانشجویان" از هفته آینده 1

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به برگزاری اولین جشنواره کتاب سال فرهنگی دانشجویان سراسر کشور، از آغاز فراخوان این جشنواره از هفته آینده خبر داد و گفت:کتاب هایی که از اول فرودین ماه سال 93 تا 31 مردادماه امسال منتشر شوند، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.



دکتر مجید سرسنگی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، با بیان این مطلب افزود: طرح برگزاری اولین جشنواره کتاب سال فرهنگی دانشجویان سراسر کشور در جلسه هیات رییسه دانشگاه تهران مصوب شده و فراخوان آن به زودی اعلام می شود.



وی با تاکید بر اینکه جشنواره کتاب سال فرهنگی دانشجویان برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: کتاب سال دانشجویان در حوزه‌های علمی قبلا منتشر شده است، اما در حوزه فرهنگی تاکنون کتابی منتشر نشده است.کتاب فرهنگی در سه بخش "ادبی و هنری"،"دینی اخلاقی و تربیتی، اجتماعی" و "سیاسی" و در حوزه‌های تالیف و ترجمه برگزار می شود.



معاون فرهنگی دانشگاه تهران برگزاری جشنواره کتاب فرهنگی دانشجویان به صورت سالانه خبر داد و گفت:دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه تهران است اما به صورت سراسری برگزار می‌شود.جشنواره مذکور با همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم،معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه ملی و مرکز اسناد برگزار می‌شود و فقط مخصوص دانشجویان وزارت علوم است.



سرسنگی هدف از برگزاری جشنواره مذکور را ترغیب دانشجویان برای فعالیت در حوزه کتاب عنوان کرد و افزود: هدف ما جذب و حمایت مولفان و مترجمان دانشجو و ترغیب آن‌ها برای فعالیت در حوزه کتاب است.



انتهای پیام