انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کتاب روش‌های بهبود فعالیت‌های دریایی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی منتشر شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کتاب روش‌های بهبود فعالیت‌های دریایی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی منتشر شد 1


با هدف ارتقای جایگاه آموزش و پژوهش دریایی در دانشگاه‌های کشور، کتاب روش‌های بهبود فعالیت‌های دریایی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی - پژوهشی کشور منتشر شد.



به گزارش سرویس علمی ایسنا، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‎ بنیان دریایی معاونت علمی ‎و فناوری ریاست جمهوری با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف پایش وضعیت فعالیت‌های دریایی در دانشگاه‌های کشور و استخراج چالشها و مشکلات موجود و ارایه پیشنهادات اجرایی در جهت بهبود این مشکلات، کتاب «روش های بهبود فعالیت‌های دریایی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی - پژوهشی کشور» را منتشر کرد.



سجاد ویسی دبیر کارگروه توسعه فناوری ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‎بنیان دریایی در ارتباط با انتشار این کتاب گفت: پس از برگزاری جلسات­ هم‌اندیشی با حضور نمایندگان وزرات علوم و ستاد بهبود جایگاه دریا به عنوان یک حوزه استراتژیک در سیستم آموزش عالی کشور در دستور کار دبیرخانه مشترک قرار گرفت.



وی افزود: در کتاب "روش‌های بهبود فعالیت‌های دریایی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی – پژوهشی کشور" ابتدا با همکاری دانشگاه‌های دریایی، آمار و اطلاعاتی مانند تعداد پذیرش دانشجویان رشته های دریایی و اعضای هیات علمی فعال استخراج شد. سپس با برگزاری جلسات و پانل‌هایی چالش‌ها، نقاط قوت، ضعف و ظرفیت‌های آموزش و پژوهشی حوزه‌های مختلف دریا به دست آمد. در ادامه با جمع بندی اطلاعات به دست آمده پیشنهادات اجرایی به منظور ارتقای وضعیت پژوهش و آموزش در حوزه دریا ارائه شد.



انتهای پیام