انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ثبت نام 12 هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ثبت نام 12 هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام 12 هزار نفر تا ساعت 9:30 امروز،13 خردادماه،در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خبر داد.



حسین توکلی در گفت‌و گو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا،با اشاره به آغاز فرایند ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 از خرداد ماه اظهار کرد: به کلیه داوطلبان توصیه می‌شود تا روز سه‌شنبه 18 خردادماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش ، آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.



وی در ادامه با اشاره به انتشار اطلاعیه این سازمان در مورد شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1395 که هم اکنون روی سایت قرار دارد،افزود: پذیرش دانشجو برای تعداد 70 رشته امتحانی متعاقب جدول مندرج در اطلاعیه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته در این آزمون صورت می‌گیرد. پذیرش دانشجو در 50 رشته امتحانی از 70 رشته امتحانی براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد که اطلاعات آن در دفترچه راهنما درج شده است.



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: پذیرش دانشجو در 20 رشته امتحانی دیگر نیز از طریق برگزاری آزمون صورت خواهد گرفت و کارت شرکت در آزمون این 20 رشته امتحانی از سه‌شنبه نوزدهم مرداد‌ماه روی سایت قرار می‌گیرد و داوطلبان ضرورت دارد تا ساعت 24 پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه به سایت مراجعه نمایند و نسبت به دریافت پرینت کارت اقدام کنند.



توکلی در پایان در مورد زمان برگزاری آزمون نیز گفت: آزمون مذکور در عصر روز جمعه 22 مرداد‌ماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.



انتهای پیام