انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: یک میلیون گوشی وان‌‌‌پلاس 3 در زمان عرضه آماده‌ی فروش خواهد بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یک میلیون گوشی وان‌‌‌پلاس 3 در زمان عرضه آماده‌ی فروش خواهد بود 1

این روزها اخبار زیادی از پرچم‌دار بعدی کمپانی وان‌‌پلاس می‌شنویم. از عرضه‌ی چندین مدل گرفته تا طراحی منحصر به فردی که گوشی وان‌پلاس 3 خواهد داشت، همگی سرتیتر اخبار رسانه‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی شده‌اند؛ اما خبری که جدیدا همه را متعجب کرده، شایعه‌ای در مورد آماده بودن یک میلیون دستگاه وان‌‌‌پلاس 3 (OnePlus 3) در زمان عرضه‌ی این تلفن هوشمند است.



4 مدل از وان‌‌‌پلاس 3 عرضه خواهد شد

کمپانی وان‌پلاس در اواخر سال 2013 تاسیس شد و جالب است بدانید که اولین گوشی عرضه شده توسط این کمپانی به موفقیت نیز رسید. گوشی وان‌پلاس وان در سال 2014 رونمایی شد و یکی از برترین محصولات عرضه شده در آن سال بود. بعد از آن کمپانی مذکور دو موبایل دیگر عرضه کرد: وان‌پلاس 2 و وان‌پلاس ایکس.

حال مشخص شده است که در 15 ژوئن قرار است شاهد رونمایی از وان‌‌‌پلاس 3 باشیم و احتمالا فردای آن روز نیز محصول جدید کمپانی وان‌‌پلاس عرضه خواهد شد؛ البته با تفاوت که اگر خواهان خرید یکی از این محصولات باشید می‌تواند خیالتان راحت باشد که یک میلیون از این دستگاه تولید شده و با مشکل نایاب شدن وان‌‌‌پلاس 3 در بازار رو به رو نخواهید شد.

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد می‌تواند دلیل قانع کننده‌ای برای علت تاخیر عرضه‌ی این تلفن هوشمند باشد. همان‌طور که در مقدمه گفتیم 4 مدل از گوشی وان‌‌‌پلاس 3 قرار است عرضه شود. مدل پایه‌ی این تلفن هوشمند قیمتی معادل با 349 دلار داشته که تقریبا هم قیمت با شیائومی می 5 است.

گفته شده 3 مدل دیگر برای رقابت با محصولاتی همچون زوک زد 2 پرو، Le Max 2 و هواوی آنر وی 8 عرضه خواهند شد که به ترتیب قیمت‌هایی معادل با 380 دلار، 410 دلار و 420 دلار در بر خواهند داشت. متاسفانه اطلاعاتی در مورد مشخصات این مدل‌ها حتی در حد شایعه نیز نداریم و تنها باید صبر کرد و دید که کمپانی وان‌پلاس چه سورپرایزی برای ما در نظر گرفته است.

تاکنون دو مدل از وان‌‌پلاس 3 توانسته‌اند از تنا مجوز دریافت کنند که یک مدل از 4 گیگابایت رم و دیگری از 6 گیگابایت رم بهره می‌برد؛ اما در مورد دو مدل دیگر اطلاعاتی در اختیار نداریم. هرچند با توجه به اطلاعاتی که در مورد مدل پایه‌ی وان‌‌‌پلاس 3 در وب سایت تنا قرار گرفته است می‌توان با اطمینان خاطر گفت که از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1,920 در 1,080 پیکسل، حافظه‌های رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی یا رام 64 گیگابایتی بهره می‌برد.

این گوشی همچنین از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون820  ساخت کوالکام بهره برده که می‌توان آن را در اکثر پرچم‌داران کنونی مشاهده کرد. این چیپست قدرتمند دارای یک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای با هسته‌های کریو و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 530 بوده که گفته شده قرار است در آینده‌ای نزدیک، یک مدل اورکلاک شده از آن با نام تراشه‌ی اسنپدراگون 823 عرضه شود.

از دیگر مشخصات وان‌‌‌پلاس 3 می‌توان به باتری با ظرفیت 3,000 میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کرد که غیر قابل جداسازی خواهد بود. در عقب این تلفن هوشمند قرار است از یک دوربین با سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شود که تقریبا مشابه با دوربین عقب نوبیا زد 11 خواهد بود. در جلوی این تلفن هوشمند نیز یک عدد دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده تا طرفداران سلفی بتوانند از خود تصاویر سلفی تهیه کرده و همچنین امکان چت تصویری داشته باشند.

به نظر می‌رسد وان‌‌‌پلاس 3 به همراه سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج شود هرچند بر روی این سیستم عامل احتمالا رابط کاربری اکسیژن (Oxygen OS) سوار خواهد بود.