انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مقاله‌ها باید هدفمند باشند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مقاله‌ها باید هدفمند باشند 1

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه ثبت کردن مقالات مهمتر از تعداد آنان است، اظهار کرد: انجام هر مقاله‌ای باید هدفمند باشد.



دکتر محمد فیضیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، اظهار کرد: برای انجام کارهای تحقیقاتی در دانشگاه لرستان امتیازاتی به افراد داده می‌شود.



وی ادامه داد: فعالیت سالانه محققان برای دانشگاه حائز اهمیت است و ادامه این روند می‌تواند افراد را به روز کند.



فیضیان با بیان اینکه گرندهای پژوهشی با توجه به درجه به محققین پرداخت می‌شود، اضافه کرد: برای هر مقاله دانشگاه لرستان 1.5 میلیون تومان پرداخت می‌کند البته به پژوهشگر برتر امتیازاتی خواهیم داد. همچنین به مقالاتی که در مجلات معتبر به چاپ برسند 2 میلیون تومان پرداخت می‌کنیم.



معاون پژوهشی دانشگاه لرستان با تاکید بر اینکه ثبت کردن مقالات مهمتر از تعداد آنان است، افزود: انجام هر مقاله‌ای باید هدفمند باشد.



وی بیان کرد: به کارهای تحقیقاتی در دانشگاه امتیازاتی داده می‌شود و به ازای هر امتیاز 300 هزار تومان به پژوهشگر و محقق پرداخت می‌شود.



فیضیان بر راه‎اندازی شرکت‌های دانش‎بنیان در دانشگاه تاکید کرد و گفت: پیگیر هستیم تا مرکز رشد دانشگاه لرستان را راه‎اندازی کنیم.



معاون پژوهشی دانشگاه لرستان تاکید کرد: نیاز است تسهیلاتی برای دانشجویان و اعضای هیات علمی در نظر گرفته شود تا دانشگاهیان در توسعه استان نیز سهمی داشته باشند.



انتهای پیام