انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هواوی محصول شگفت انگیزی از برند آنر را در اواخر خرداد رونمایی خواهد کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هواوی محصول شگفت انگیزی از برند آنر را در اواخر خرداد رونمایی خواهد کرد 1


برند آنر (Honor) به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌‌های ابر کمپانی هواوی محسوب می‌شود و بعد از عرضه‌ی اسمارت فون آنر ۷ که در سال گذشته اتفاق افتاد، تا همین حالا اخبار چندانی از آن به گوش نمی‌رسید. اما به نظر می‌رسد که این موضوع با برگزاری کنفرانس Honor که در یکی دو هفته‌ی آینده رخ می‌دهد، کاملا تغییر خواهد کرد.



بعد از گذشت حدود یک سال بی‌خبری از برند آنر، خبری منتشر شده است که تمام طرفداران این سری از محصولات هواوی را خوشحال می‌کند. کنفرانس Honor قرار است که در آخرین روز خرداد ماه (سی و یکم خرداد) برگزار شود و در این کنفرانس که در روز بیستم ماه ژوئن و به‌صورت مجازی رخ می‌دهد، قرار است که از محصول جدیدی در این سری رونمایی شود.

آیا برگزاری کنفرانس Honor به‌صورت مجازی می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کند؟

آنر ۷ که در سال گذشته معرفی شد، توانست با ارائه کردن مشخصات سخت افزاری قابل قبول، طراحی زیبا و مهم‌تر از همه قیمت بسیار مناسب، نظر تعداد زیادی از علاقه‌مندان به هواوی را به خود جلب کند و فروش تقریبا موفقی را در سراسر جهان داشته باشد. گفته می‌شود که کنفرانس Honor در ماه ژوئن نیز به همین منظور برگزار می‌شود و طی آن قرار است که به‌صورت مجازی، از نسل جدید این اسمارت فون با نام احتمالی آنر ۸ (Honor 8) پرده‌برداری صورت بگیرد.

شایعاتی که طی هفته‌های گذشته منتشر شده و البته اطلاعاتی که به‌صورت متنی بر روی دعوت‌نامه‌ی کنفرانس Honor درج شده است، همگی این موضوع را تایید می‌کنند که آنر ۸ قرار است به‌زودی وارد بازار اسمارت فون‌های اروپا شود و احتمالا بعد از مدت کوتاهی و در صورت موفقیت در فروش، بازار دیگر کشورهای جهان نیز از این محصول احتمالا محبوب پذیرایی خواهند کرد.

گفتنی است که این مراسم به‌صورت مجازی در روز سی و یکم خرداد ماه و در ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه‌ی بعد از ظهر به وقت تهران برگزار می‌شود و رونمایی از محصول جدید به مدت بیست دقیقه هم ادامه خواهد داشت.