انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گوشی ورنی آپولو لایت رسما معرفی شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گوشی ورنی آپولو لایت رسما معرفی شد 1


گوشی ورنی آپولو لایت (Vernee Apollo Lite) رسما توسط کمپانی Vernee معرفی شده و پیش فروش آن هم‌اکنون در حال انجام است. ورنی یک کمپانی سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند نسبتا تازه تاسیس است. این کمپانی چینی تا‌کنون گوشی‌های متعددی را معرفی کرده و اسمارت فون Vernee Apollo و Thor که در چند ماه گذشته معرفی شد، دو نمونه از این محصولات است.

گوشی ورنی آپولو لایت تا حدودی نسبت به پرچم‌دار این کمپانی، Vernee Apollo، از قدرت کمتری برخوردار بوده؛ اما همچنان با توجه به مشخصات فنی که دارد، هنوز هم بسیار قدرتمند است.

گوشی Vernee Apollo Lite یک گوشی هوشمند فلزی بوده و دارای یک نمایشگر IGZO فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. 4 گیگابایت رم از نوع LPDDR3 داشته و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن قابل ارتقا خواهد بود. این دستگاه از یک پردازنده 10 هسته‌ای Helio X20 مدیا تک با ساختار معماری 64 بیتی قدرت گرفته و یک باتری 3180 میلی‌آمپر ساعتی نیروی لازم برای روشنایی آن را فراهم می‌کند.

گوشی ورنی آپولو لایت برای فروش آماده شد؛ 4 گیگابایت رم و پردازنده هلیو X20 برای خدمت آماده است

در پشت گوشی ورنی آپولو لایت یک دوربین 16 مگاپیکسلی (سنسور S5K3P3، 6 لنز پلاستیکی) قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت، دوربینی 5 مگاپیکسلی با سنسور S5K5E2 در دسترس است. این گوشی از قابلیت شارژ سریع Pump Express 3.0 مدیا تک بهره‌مند شده و یک پورت یو اس بی نوع C در قسمت زیرین آن قرار گرفته است. این دستگاه در پنل پشتی خود دارای یک اسکنر اثرانگشت بوده که به ادعای این کمپانی از سرعت عکس‌العمل خوبی نیز برخوردار است (در 0.1 ثانیه قفل دستگاه را باز می‌کند). این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو از دو درگاه برای سیم‌کارت پشتیبانی کرده و با اندازه‌های 8.9 در 76.2 در 152 میلی‌متر، 176 گرم وزن دارد.

گوشی ورنی آپولو لایت طراحی چشم‌نوازی داشته و بسیار باریک ساخته شده است. پیش فروش این گوشی هوشمند هم‌اکنون در برخی از خرده‌فروشی‌های آنلاین چینی مانند GearBest با برچسب قیمتی 229.99 دلار انجام می‌شود.