انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نام نقل ایرانی روی نسخه بعدی اندروید؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با پایان یافتن مهلت ارسال پیشنهادات برای نامگذاری نسخه بعدی اندروید، اکانت رسمی اندروید در توییتر اعلام کرد تا چند هفته دیگر نام نهایی Android N انتخاب می‌شود.

گوگل هر سال نام یک شیرینی یا دسر را برای سیستم عامل جدید خود برمی‌گزیند، اما امسال انتخاب نام اندروید 7 را به کاربران واگذار کرد تا پیشنهاداتشان را از طریق وب سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Android.com/N ارسال نمایند.

در همین راستا بسیاری از کاربران، از جمله ایرانی‌ها، کمپین تشکیل دادند تا بتوانند شانس نام پیشنهادی خود را بالا ببرند. یکی از نام‌هایی که کاربران ایرانی برای نسخه بعدی اندروید پیشنهاد داده بودند نقل بود؛ شیرینی محبوبی که معمولا همراه با چای میل می‌شود. اکنون اگر به آدرس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Android.com/N بروید نام Noghl را روی یکی از استیکرها مشاهده می‌کنید که دلیل آن ممکن است پیشنهاد بالای کاربران و نظر مثبت گوگل روی آن باشد.

حال باید صبر کرد و دید آیا نام نقل روی نسخه اندروید گذاشته خواهد شد یا نظر گوگل به نوتلا، نیپام یا ناچوز نزدیک‌تر است. پیش‌بینی شما از نام‌گذاری نسخه بعدی اندروید چیست؟



نام نقل ایرانی روی نسخه بعدی اندروید؟ 1