انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کاراکترها و لوکیشن‌های «فیل‌شاه» طراحی شدند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کاراکترها و لوکیشن‌های «فیل‌شاه» طراحی شدند 1

«فیل‌شاه»، پروژه جدید سازندگان «شاهزاده روم» هم اکنون در مراحل نهایی طراحی کاراکترها و لوکیشن ها قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان نگارش فیلمنامه انیمیشن سینمایی «فیل‌شاه»، پروژه جدید سازندگان «شاهزاده روم» رسما وارد فاز تولید شد و هم اکنون در مراحل نهایی طراحی کاراکترها و لوکیشن ها قرار دارد.

حامد جعفری، رئیس هیات مدیره گروه «هنر پویا» درخصوص آخرین وضعیت تولید انیمیشن «فیل‌شاه» به خبرنگار ما گفت: نگارش فیلمنامه انیمیشن سینمایی «فیل‌شاه»، پروژه سینمایی جدید سازندگان «شاهزاده روم» به پایان رسیده است و هم اکنون طراحی کاراکترها و لوکیشن‌های انیمیشن به مراحل نهایی نزدیک شده است.

وی افزود: به دلیل فشردگی زمانی، تلاش برای تجربه مجدد یک فرآیند تولید بهینه در ساخت انیمیشن، در حال انجام است و مراحل تولید تا حد ممکن به طور موازی پیش می رود.

جعفری ادامه داد: «فیل‌شاه» محصول گروه «هنر پویا» به کارگردانی هادی محمدیان است که از اوایل دی ماه ۹۴ رسما کلید خورده و در تلاشیم تا این انیمیشن را به جشنواره سی و پنجم فیلم فجر برسانیم و همچنین بنا داریم در زمان مناسبی درسال ۹۶ اکران آن را انجام دهیم.

در خلاصه داستان «فیل‌شاه» آمده است: «در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «فیل‌شاه» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود…»