انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عکس/ گوشی منعطف سامسونگ در راه است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سامسونگ احتمالا در سال 2017، گوشی‌هایی با صفحه قابل انعطاف ارائه خواهد کرد.

عکس/ گوشی منعطف سامسونگ در راه است 1

به گزارش ایسنا به نقل از بلومبرگ، شرکت الکترونیکی سامسونگ در نظر دارد دو مدل جدید گوشی هوشمند را معرفی کند که دارای قابلیت صفحه منعطف خواهند بود.


این دستگاه‌ها که ممکن است با استفاده از فناوری دیود نوری آلی در اوایل سال 2017 به نمایش درآیند، شامل نسخه‌ای خواهند بود که از وسط خم می‌شود و دومین مدل سامسونگ نیز صفحه‌ای پنج اینچی به عنوان گوشی خواهد داشت که مانند یک تبلت به صفحه‌ای به بزرگی هشت اینچ گشوده می‌شود.

سامسونگ، بزرگترین تامین‌کننده پنل‌های OLED برای محصولات تلفن همراه، پیشگام توسعه فرمت‌های صفحه نمایش جدید با گوشی‌های هوشمند چندلبه است.  استفاده از فن‌آوری صفحه نمایش پیشرفته ممکن است به این شرکت کمک کند تا مشتریانش را از اپل پس بگیرد و درآمدش را که در دو سال گذشته کاهش داشته، افزایش دهد.

سامسونگ با این پروژه معروف به «پروژه ولی»، می‌تواند یک یا هر دو دستگاه مزبور را به زودی در ماه فوریه و هنگام برگزاری کنگره جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی کند. این زمان‌بندی می‌تواند به سامسونگ فرصت برتری نسبت به آیفون اپل بدهد که از صفحه نمایش OLED  استفاده می‌کند و ممکن است مدتی بعد در2017  منتشر شود.

سامسونگ همچنین ممکن است نسخه بعدی نوت خود را با رد کردن یک شماره، نوت 7 نامگذاری کند و آن را با پرچمدار گوشی‌های هوشمند گلکسی S، در یک خط قرار دهد. همچنین این شرکت قصد ندارد مدل‌های جدید منعطف خود را تحت عنوان گلکسی نام‌گذاری کند. سامسونگ البته از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

بعد از استفاده از OLED در دستگاه‌ها، سامسونگ برای بردن گردونه رقابت برروی فناوری حساب کرده است. صفحه‌های نمایش باریک‌تر هستند، رنگ‌های‌ روشن‌تری دارند و نسبت به سایر گوشی‌ها، باتری کمتری مصرف می‌کنند.