انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: برای نرم افزار اورکلاکینگ AMD Radeon WattMan آماده باشید!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اسلایدهای لو رفته از ارائه Sapphire که برای کارت‌های گرافیک جدید سری RX 400 آماده شده، نشان می‌دهد این کمپانی با معماری Polaris، همه چیز را به سطح جدیدی می رساند. AMD از روز نخست از عرضه کارت‌های مبتنی بر معماری Polaris، پشتیبانی نرم افزاری ویژه‌ای از جمله نرم افزار اورکلاکینگ Wattman را ارائه خواهد کرد.

برای نرم افزار اورکلاکینگ AMD Radeon WattMan آماده باشید! 1
هم اکنون خوره‌های سخت افزاری برای خرید نسل نخست از کارت‌های بر پایه معماری Polaris به شدت بی‌تابی می‌کنند، انتظار می‌رود فروش کارت‌های Polaris از روز 9 تیر آغاز شود. با این حال این تنها سخت افزارهای جدید نیستند که اهمیت دارند، نرم افزار نقش حیاتی در موفقیت هر نسل جدیدی از کارت‌های گرافیک ایفا می‌کند. طبق اسلایدهای لو رفته، AMD و Sapphire غافل گیری‌های بزرگی برای خریداران کارت‌های Polaris تدارک یافته‌اند. 
AMD در نظر دارد تا تلاش برای بهبود بسته نرم افزاری و درایور Radeon Software را پیش برد. انتظار می‌رود در راستای دست یابی به این هدف، تیم سرخ به بهبود کارایی درایورهای خود ادامه بدهد و شاهد عرضه درایورهای‌های جدید از جمله در روز نخست از عرضه کارت‌های جدید، با سرعت بیشتری باشیم. طی چند ماه اخیر، AMD به خوبی به گیمر‌ها اثبات کرده است، قادر به ارائه درایورهای بهینه سازی شده همگام با عرضه بازی‌های جدید است.
برای نرم افزار اورکلاکینگ AMD Radeon WattMan آماده باشید! 1
یکی از بهبودهای نرم افزاری جدید، Radeon Wattman نام دارد که جایگزین AMD Overdrive می‌شود. با توجه به تغییرهای بنیادین در سطح معماری ریزپردازنده گرافیکی Polaris و همچنین فناوری ساخت، این ابزار اورکلاکینگ جدید ضروری به نظر می‌رسد. با نرم افزار اورکلاکینگ Wattman،اAMD به کاربران وعده امکان به ‌‌نهایت رساندن سخت افزار‌ها برای دست یابی به کارایی بیشتر را داده است.
منبع: hexus و شهرسخت افزار