انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پورشه کاجون سال 2013 می آید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گفته ماتیاس مولر ، مدیر عامل پورشه ، رد استر جدید این شرکت با تاخیر عرضه خواهد شد . به نظر می رسد دلیل این تاخیر پورشه بررسی بازار برای فروش بهتر این محصول است .
مولر در فوریه 2011 اعلام کرد که این شرکت آلمانی قرار است تا سال 2014 یک مدل خودروی کوچک و اسپرت تولید کند که احتمالا یاداور پورشه 550 دهه 50 خواهد بود .
به نظر می رسد تیم مدیران شرکت پورشه در حال بررسی مجدد این پروژه جدید هستند چرا که این ماشین کوچک مشتاقان چندانی نداشته است .
با وجود این ، پورشه قرار است در سال 2013 مدل suv کاجون خود را که باب میل لوکس پسندان است تولید کند .

پورشه کاجون سال 2013 می آید 1
خیلی خوشگله فقط رنگش میزنه تو ذوق آدم
بد نیست ، ولی طرحش یه کم از اصالت پورشه خارج شده.
اصلا از رنگش خوشم نیومد اصلا
هرکییییییییییییییییییی داره کوفتش بشهههههههههههههههههه
این پورشه اگه نقره ای یا سپید باشه شاید بهتر باشه. من خیلی پورشه دوست دارم ولی طراحی این زیبا نیست چندان.
هیچی فففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف​فففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف​ففففففففففففففففففففففففففففففففففرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر​رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر​رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر​رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااا​اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا​اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا​اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا​ااانننننننننننننننننننننننمممممممممممممممممممممممیییییییییییییییییشششششششششششششه​هههههههHeart
قشنگ هس ولی نه زیادUndecidedUndecidedUndecided