انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تکذیب ساخت مدل مک لارن f1
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چند روز پیش خبری منتشر کردیم مبنی بر این‌که کمپانی مک‌لارن در حال آمادگی برای ارائه مدل جدید فرزند افسانه‌ای خود، F1 است. اما گویا تمامی اخباری که در این مورد در نشریات مختلف خودرویی و به‌خصوص اتوکار (!) با آب‌و‌تاب زیاد پخش شد شایعه بوده و چنین قضیه‌ای وجود خارجی ندارد!


 تکذیب ساخت مدل مک لارن f1 1
 
به‌تازگی مایک فلوییت (Mike Flewitt) رئیس کمپانی در مصاحبه‌ای جنجالی گفته: «مرتباً از من درباره 3 صندلی و پیشرانه V12 و جعبه‌دنده دستی سوال می‌شود! ما حقیقتاً برنامه‌ای در این زمینه نداریم. همیشه عاشق F1 بودیم و هستیم، اما مدل جدیدی از آن نخواهیم ساخت.»


 تکذیب ساخت مدل مک لارن f1 1
[color][size][font]

پس از انتشار سخنان فلوییت، نویسنده اصلی خبر جیم هالدِر (Jim Holder) طی سخنانی این‌گونه واکنش نشان داد: «من کاملاً به قضیه اطمینان دارم، منابع موثق و خبر مورد تأیید بود! حتی بحث‌هایی هم بین مشتریان جدید و بالقوه در مورد ویژگی‌های ذکرشده‌ی آن انجام می‌شود که گواهی بر صحت ادعای ماست!»


[/font][/size][/color]
 تکذیب ساخت مدل مک لارن f1 1

مشخص نیست که داستان دقیقاً از چه قرار است. شاید هم این موضوع از اول سری بوده و عده‌ای زودتر از موعد آن را رسانه‌ای کرده‌اند. هرچه باشد، در حال حاضر نمی‌توان نظر قطعی در مورد آن صادر کرد. از این فراز و نشیب‌ها در دنیای خودرو زیاد دیده‌ایم و قطعاً این هم آخرین مورد آن نیست. گذر زمان مشخص خواهد کرد که منابع هالدِر چقدر موثق بوده‌اند